Hop til indhold
Charmer61

Tantramassage

Recommended Posts

Hej brødre og søstre :-)

Jeg er efterhånden blevet meget tændt på ideén om at prøve tantramassage og med det mener jeg den ægte, men jeg syntes det er svinedyrt, det koster nemt 2000 kr, men jeg ser ofte at der er nogen der annoncerer med meget billigere udgaver, har i nogen erfaring med dette, kan få en super god omgang hos nogen thai massage steder eller er det kun lidt prikken på en..

Kom meget gerne med jeres erfaringer og bud på et godt sted til en rimelig pris, det skal være på sjælland..

/Charmer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svinedyrt? En ordentlig tantrasession kan godt tage tre timer. Regn selv timeprisen ud. En stor del af glædespigerne tager omkring 1800 i timen. Bare for at sætte tingene lidt perspektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal søge direkte på tantra og ikke have fokus på, om der er nogen form for afslutning med. 

De fleste der reklamer med afslutning, der er det ikke tantraen som er i fokus.

Vil skrive at du skal vælge minimum 3 timer, så er nydelsen i top.

Det er ikke sådan at der ikke er udløsning med, det er bare noget som sker, når og hvis det sker.

Ikke thai tantra.

Forær dig en tantra tur ;-)

Redigeret af KnudSan
Extra tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Svinedyrt? En ordentlig tantrasession kan godt tage tre timer. Regn selv timeprisen ud. En stor del af glædespigerne tager omkring 1800 i timen. Bare for at sætte tingene lidt perspektiv.

Nu taler du om glædespiger til 1800 kr i timen, jeg sammenligner ikke dette med GPér, men mere massage, som kan fås for ca 300 kr i timen flere steder, derfor syntes jeg det virker dyrt, det er jo ikke sex ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Charmer61 skrev, for 3 minutter siden:

 jeg sammenligner ikke dette med GPér, men mere massage, som kan fås for ca 300 kr i timen flere steder,

tantra skal heller ikke sammenlignes med den massage du kan få flere steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 42 minutter siden:

Søg eventuelt på tantra herinde, så vil der helt sikkert dukke en anmeldelse op, som du kan bruge.

Men ikke en til 300 kroner, vær god ved dig selv @Charmer61

Jeg forventer heller ikke tantra til 300 kr, men måske 1000 kr, hvis det var muligt ;-)

Kan i anbefale et godt sted hvis man skal tage det dyre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville se lidt nærmere på denne http://nynnestaotantra.dk har læst meget positivt, men har ikke selv besøgt Nynne.

Lyder helt i top og professionelt. 

Prisen er de 2000 og jeg tror det er den pris, som du minimum skal forvente. 

Men tag kontakt eller tjek anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ønsker du ægte tantramassage skal du, som flere af de andre også skriver, holde dig langt væk fra thaiklinikkerne. Det de kalder tantra, svarer til den pirring, de under alle omstændigheder vil udsætte dig for i deres forsøg på at sælge dig lidt ekstra. Her er tale om en markedstilpasning (kunderne efterspørger tantra), som i realitet er totalt spild af penge. Det har i hvert fald ikke noget med ægte tantra at gøre.   

Så er der de rigtige tantratilbud. Og ja her er vi oppe i en anden prisklasse, men en ægte tantramassage udført af en dygtigtig tantramassør er en fantastisk oplevelse. Målet er ikke ejakulation - som KnudSan skriver, ligger fokus et andet sted. I det omfang ejakulation indgår i tilbuddet, er der igen tale om en markedstilpasning. Kunderne vil gerne have tantra, men de vil også gerne have udløsning, så det får de, også selv om det egentlig er i total modstrid med den tantriske filosofi. Ja, ja, thaierne er ikke de eneste, der har sans for forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Findes der mon en Rigtig Mandlig tantramassør herinde ? 

Jeg vil mægtigt gerne prøve :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charmer61 skrev, for 17 timer siden:

Jeg forventer heller ikke tantra til 300 kr, men måske 1000 kr, hvis det var muligt ;-)

Kan i anbefale et godt sted hvis man skal tage det dyre..

Ja, det kunne jeg egentligt godt, idet jeg selv jævnligt kommer hos en tantrapige, hvor besøget varer tre timer, og hvor man går derfra med fuld valuta.

Men da hun ikke ønsker opmærksomhed endsige anmeldelser her på EG, holder jeg stedet for mig selv.

Men stederne findes altså. Prøv f.eks søgefunktionen herinde eller lidt bredere på google. Jeg kan varmt anbefale oplevelsen efter besøg hos nu fire forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ja, det kunne jeg egentligt godt, idet jeg selv jævnligt kommer hos en tantrapige, hvor besøget varer tre timer, og hvor man går derfra med fuld valuta.

Men da hun ikke ønsker opmærksomhed endsige anmeldelser her på EG, holder jeg stedet for mig selv.

Men stederne findes altså. Prøv f.eks søgefunktionen herinde eller lidt bredere på google. Jeg kan varmt anbefale oplevelsen efter besøg hos nu fire forskellige.

Jeg lover ikke at offentliggøre hvis du smider en pb til mig, så kan jeg da søge hende på google, ville være glad for hjælpen :-) det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charmer61 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg lover ikke at offentliggøre hvis du smider en pb til mig, så kan jeg da søge hende på google, ville være glad for hjælpen :-) det

Det kunne jeg såmænd godt, men jeg respekterer, at hun vil undgå omtale.

Men der er da andre. Prøv f.eks at søge på "Mette" herinde. Hun er en kvinde sidst i 30'erne, og hendes hjemmeside ser særdeles indbydende ud. Jeg har flere gange haft lyst til at besøge hende, men det er af forskellige årsager ikke blevet til noget, og så fandt jeg min nuværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...