Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal snart til Rom. Er der nogen af jer der har nogen erfaring med prostitutionen der?

Skrevet

Der er piger på gaderne i området ved Termini, men kvarteret, især smågaderne, er ikke det mest tillidsvækkende ved nattetid.

Skrevet
  • Author

Okay Borende.

Har du selv oplevet noget i Rom måske bordeller, clubber eller lignende? 

Er temmelig usikker på hvilke miljøer jeg skal søge.

Skrevet
zommas skrev, for 24 minutter siden:

Okay Borende.

Har du selv oplevet noget i Rom måske bordeller, clubber eller lignende? 

Er temmelig usikker på hvilke miljøer jeg skal søge.

Nej, jeg har ikke haft mulighed for at opsøge mere etablerede steder. Jeg har bare gjort iagttagelser på "gadeniveau" i det nævnte kvarter – og de indbød ikke til mere.

Skrevet

Jeg var i ROM for et par år siden, og Xhar helt ret området ved Termini er skummelt, og pigerne er som oftest Rumæner der er presset til at sælge sex. 

Hvis du har penge nok, så tager du til området via veneto.....

Skrevet

Hej zommas,

Mpske dette kan hjælpe lidt:

Peter

Skrevet

Via Veneto! Jeg bor på et af hotellerne der når jeg er i Rom. Du kan stort set ikke gå op af gaden om aftenen uden at der er folk der nærmer sig dig med forslag om at du skal gå med dem på en klub nede af sidegaderne. Det er dog som Alkoholikeren siger et meget dyrt område. Alle hoteller på Via Veneto er 5 stjernede og pigerne og klubberne er ikke billige.

Skrevet
Fissehviskeren skrev, for 26 minutter siden:

Via Veneto! Jeg bor på et af hotellerne der når jeg er i Rom. Du kan stort set ikke gå op af gaden om aftenen uden at der er folk der nærmer sig dig med forslag om at du skal gå med dem på en klub nede af sidegaderne. Det er dog som Alkoholikeren siger et meget dyrt område. Alle hoteller på Via Veneto er 5 stjernede og pigerne og klubberne er ikke billige.

Det tror da pokker. Det er jo vejen der går fra Barbarini og op til Borghesehaven.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.