Hop til indhold

Recommended Posts

Der er piger på gaderne i området ved Termini, men kvarteret, især smågaderne, er ikke det mest tillidsvækkende ved nattetid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay Borende.

Har du selv oplevet noget i Rom måske bordeller, clubber eller lignende? 

Er temmelig usikker på hvilke miljøer jeg skal søge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 24 minutter siden:

Okay Borende.

Har du selv oplevet noget i Rom måske bordeller, clubber eller lignende? 

Er temmelig usikker på hvilke miljøer jeg skal søge.

Nej, jeg har ikke haft mulighed for at opsøge mere etablerede steder. Jeg har bare gjort iagttagelser på "gadeniveau" i det nævnte kvarter – og de indbød ikke til mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg var i ROM for et par år siden, og Xhar helt ret området ved Termini er skummelt, og pigerne er som oftest Rumæner der er presset til at sælge sex. 

 

Hvis du har penge nok, så tager du til området via veneto.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Via Veneto! Jeg bor på et af hotellerne der når jeg er i Rom. Du kan stort set ikke gå op af gaden om aftenen uden at der er folk der nærmer sig dig med forslag om at du skal gå med dem på en klub nede af sidegaderne. Det er dog som Alkoholikeren siger et meget dyrt område. Alle hoteller på Via Veneto er 5 stjernede og pigerne og klubberne er ikke billige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 26 minutter siden:

Via Veneto! Jeg bor på et af hotellerne der når jeg er i Rom. Du kan stort set ikke gå op af gaden om aftenen uden at der er folk der nærmer sig dig med forslag om at du skal gå med dem på en klub nede af sidegaderne. Det er dog som Alkoholikeren siger et meget dyrt område. Alle hoteller på Via Veneto er 5 stjernede og pigerne og klubberne er ikke billige.

Det tror da pokker. Det er jo vejen der går fra Barbarini og op til Borghesehaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...