Hop til indhold

Recommended Posts

Guest dykker

Nej men spændende profil, måske ikke en rigtig SD men mere en der skulle være på scor !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har haft fornøjelse, lækker moden pige. Store bløde silikonebryster, ryger hvilket kunne lugtes og smages.

Ikke meget indlevelse, når man har skudt kanonen af skynder hun sig i tøjet. 2.000,- hvilket var aaaaalt for dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
hkd1955 skrev, for 11 timer siden:

Ja jeg har haft fornøjelse, lækker moden pige. Store bløde silikonebryster, ryger hvilket kunne lugtes og smages.

Ikke meget indlevelse, når man har skudt kanonen af skynder hun sig i tøjet. 2.000,- hvilket var aaaaalt for dyrt.

Mødtes i hos hende, eller hotel/hos dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt/hos hende.....i et hus på landet lidt uden for Køge, og ja hun er meget godt skruet sammen ....meeeen hun snakker...og snakker.. og snakker...

Vi drog op i dobbelt sengen og "hyggede" i ca 20 min

Jeg kommer ikke igen, det var sku' lidt kedeligt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende . 2 gange hos mig :-) Kan ikke se noget problem i at man også snakker sammen .. Er for mig en del af konceptet og med til at gøre det hyggeligt !

At hun er 46 , og ser ud som hun gør .. Så vil Jeg give Jer ret i at hun er OKEY skruet sammen !! Sex`en , som Jeg har haft med hende , har været som hun har lovet på forhånd . God , fræk og hun er ikke bange for at tage fat . Og er ikke i tvivl om at hun nyder det .

For mig er hun en af de bedre oplevelser som Jeg har haft igennem SD . Fremfor dem som starter med at spørge om hvor mange penge de får . Og så når man møder dem , vil de ikke stå bag det som på forhånd er blevet aftalt .

Ligemeget hvad . I disse "vild med dans" tider .. Så skal der 2 personer til en god Tango :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snowman skrev, den 29/10/2016 at 19:26:

Jeg har mødt hende . 2 gange hos mig :-) Kan ikke se noget problem i at man også snakker sammen .. Er for mig en del af konceptet og med til at gøre det hyggeligt !

At hun er 46 , og ser ud som hun gør .. Så vil Jeg give Jer ret i at hun er OKEY skruet sammen !! Sex`en , som Jeg har haft med hende , har været som hun har lovet på forhånd . God , fræk og hun er ikke bange for at tage fat . Og er ikke i tvivl om at hun nyder det .

For mig er hun en af de bedre oplevelser som Jeg har haft igennem SD . Fremfor dem som starter med at spørge om hvor mange penge de får . Og så når man møder dem , vil de ikke stå bag det som på forhånd er blevet aftalt .

Ligemeget hvad . I disse "vild med dans" tider .. Så skal der 2 personer til en god Tango :-) 

Respekt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er stoppet, ved ikke hvorfor hun stadig har profilen, tror bare hun ikke har lukket den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...