Hop til indhold
DenGamle

Amata Havnegade Vejle

Recommended Posts

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af DenGamles indlæg

Super oplevelse med Ae i Havnegade super fed oplevelse med en pige der virkelig nyder sit arbejde og med et smil på læben gør alt for at tilfredsstille en. 

Ae er i 20'erne med et på store dejlige bryster hendes massage er til den bløde side så har du rygproblemer er det nok ikke hende du skal opsøge derimod har hun nogle fingre der elsker at gå på opdagelse og specielt stjernen er et yndet mål også indenfor :-o hvis ønskes. 

Hendes mund var sulten så hun fik lov til at spise løs super frækt med deeptrout og slik af boller noget af det bedste jeg længe har prøvet hun kunne lide det og der var fræk øjnkontakt under hele forløbet. 

Det var uden regnslag og da jeg spurgte om hun gjorde det altid svarede hun at hvis hygiejne og kemi samt pris var ok.

Bagefter fik jeg en cola og et bad og blev lukket ud af bagdøren jeg fik et glimt af endnu en ung pige så er lidt i vildrede hvem jeg skal vælge næste gang :-)

 

 
 
  •  
Redigeret af Extinguisher
FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af DenGamles indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: jeg kommer lige fra et besøg derinde fra. Men pigen idag kaldte sig clarisa :-D jeg er med på de ikke nævner deres rigtige navn, meenn fair nok. Nå men hun spurgte hvad jeg ønskede, og vi blev enige om 30 min b2b til 800kr. Hun ville have pengene med det samme og forsvandt mens jeg smed tøjet og lagde mig. Efter 7-8 min kom hun tilbage. Hun smed toppen og bh'en men var stadig iført shorts, plaskede lidt olie ud over mig og gned brysterne rundt over min ryg. Da hun efter 5 min kunne se at det havde en vis effekt, bad hun mig vende mig. Her hev hun straks et kondom frem, så jeg nåede da lige at håbe på det helt store. Men hun suttede 3 gange og gav hj for resten. 25 min efter stod jeg ved bilen igen. 800 kr fattigere og har aldrig følt mig så snydt før. Det skal siges at jeg lige kom fra badet og alt var ny barberet, og snakken gik fint til pengene var afleveret. Så en kæmpe advarsel til jer andre. Det er ikke idag i skal besøge dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgt Cake hos Amata i dag. Umiddelbart så hun meget sød ud, men da kjolen røg af, afslørede hun en del løst maveskind og et par hængbryster.

Jeg fik vel 45 minutters ensformigt oliepjaskeri og derefter 10 minutters sex, uden nogen form for indlevelse.

Jeg ville have følt mig snydt, om jeg så havde kunne nøjes med halvdelen af de 1200 kr, som jeg blev afkrævet.

Absolut ingen chancen for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...