Hop til indhold
hoeck

Victoria Venus - Seduction Girls

Recommended Posts

Jeg har i aftes besøgt Victoria Venus hos Seduction Girls i Rødovre. 

Sikke en fantastisk service - lige fra jeg i sidste øjeblik ringer for at høre om det er muligt at få lov til at besøge Victoria som aftenens sidste gæst.  Telefondamen var imødekommende, Victoria ville gerne have lidt overarbejde.

Vel ankommet til adressen,  Telefondamen viser mig til rette. Få øjeblikke senere stod Victoria foran mig. 

Victoria overgår de andre piger i branchen.  Hun er fantastisk smuk, lækker slank krop. Flotte bryster og de dejligste øjne. 

Jeg har aldrig prøvet at blive forelsket ved første blik,  før i dag.

Kys og kæle - sætter sig på mine ben og beder om mine hænder, som hun påsmører med olie, nu skal brysterne masseres - pludselig presser hun sin fisse mod min hånd. Hun beder mig om at give hende finger - jeg mellem hendes ben og slikke mens fingrene fanger og stimulerer hendes g punkt. 

Resultat : 2 orgasmer til Victoria 

Min pik bliver kærtegnet - på med tutten med munden.  Der guffes og pludselig skulle der rides. 

Slutresultatet Victoria - Gæst 2:1 for en halv time. 

Total GFE og virkelig fræk sex med en lækker kvinde som virkelig giver udtryk for at hun nyder det. 

Jeg har aldrig før fået så god sex.

For the record: Victoria lader ikke alle give hende finger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...