Hop til indhold

Recommended Posts

Har længe ledt efter et thai-sted i Købehavn, der kombinerer oliemassage med prostata/anusmassage og HJ, og efter en tur mellem Ninas livlige hænder, tror jeg, at jeg har fundet byens bedste. Efter en venlig og behagelig modtagelse indledte hun med at massere nakke, skudre og arme. Langsomt men sikkert bevægede hun sig mod de nedre regioner. Hun vidste lige, hvordan hun skulle arbejde sig frem, så hun endte med at massere mig omkring numse og anus. Først udenom anus og langsomt tættere på, indtil hun listede en finger ind - og sådan fortsatte hun et stykke tid, ind og ud og så om til pikken. Meget pirrende. Pludselig mens hendes fingre var overalt, mærkede jeg en dildo mellem benene, meget frækt, langsomt men sikkert fik hun den listen ind i anus, mens hun masserede min pik. Sådan fortsatte hun et stykke tid, indtil jeg var godt oppe at køre. Så vendte hun mig om på ryggen, satte sig mellem mine ben, og masserede min anus med dildoen mens hun gav mig en himmelsk HJ, så jeg eksploderede. Hun var rigtig godt til at fornemme, hvornår hun skulle gøre hvad. Absolut anbefalesværdigt, hvis man er til massage i og omkring anus.

Og så taler hun godt dansk, stedet virker rent og ligger meget diskret.

http://www.ratree.me

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussycatman skrev, for 10 timer siden:

Har længe ledt efter et thai-sted i Købehavn, der kombinerer oliemassage med prostata/anusmassage og HJ, og efter en tur mellem Ninas livlige hænder, tror jeg, at jeg har fundet byens bedste. Efter en venlig og behagelig modtagelse indledte hun med at massere nakke, skudre og arme. Langsomt men sikkert bevægede hun sig mod de nedre regioner. Hun vidste lige, hvordan hun skulle arbejde sig frem, så hun endte med at massere mig omkring numse og anus. Først udenom anus og langsomt tættere på, indtil hun listede en finger ind - og sådan fortsatte hun et stykke tid, ind og ud og så om til pikken. Meget pirrende. Pludselig mens hendes fingre var overalt, mærkede jeg en dildo mellem benene, meget frækt, langsomt men sikkert fik hun den listen ind i anus, mens hun masserede min pik. Sådan fortsatte hun et stykke tid, indtil jeg var godt oppe at køre. Så vendte hun mig om på ryggen, satte sig mellem mine ben, og masserede min anus med dildoen mens hun gav mig en himmelsk HJ, så jeg eksploderede. Hun var rigtig godt til at fornemme, hvornår hun skulle gøre hvad. Absolut anbefalesværdigt, hvis man er til massage i og omkring anus.

Og så taler hun godt dansk, stedet virker rent og ligger meget diskret.

http://www.ratree.me

Ja Nina er god, jeg har flere gange fået nogenlunde samme tur som du.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussycatman skrev, for 6 timer siden:

Hvis du mener fuld pakke, så har jeg ikke selv prøvet det, men er helt sikker på at det kan fixes, hvis man ser.

Min erfaring er ganske vist et par år gammel, men det lader sig sagtens gøre. Hun viger bare tilbage for BJ, hvis man ikke er ordentligt barberet. Dog ikke noget problem i mit tilfælde, da jeg insisterede på regnfrakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte, at Nina tilbyder fuld pakke, omend jeg ikke synes der var megen indlevelse i den del af behandlingen. Hun siger selv, at hun foretrækker HJ/BJ afslutning, da hun er smalt bygget og penetration derfor ikke er så behageligt for hende. Men ikke desto mindre kan hun altså godt overtales. For FP afslutning ville jeg hellere anbefale Ratree selv. Hun kan sit kram, hvad det angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende,men synes ikke der er info om b2b på deres side? Og er det muligt selv at bestemme hvilken pige?

Redigeret af Benze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet taget i røven af Nina, hun kan sit kram den søde Nina.

Bestilte tid efter at have læst om hende i dette forum og altid godt kunne  mig at prøve prostata/anus massage, Nina er en sød dame ca 40-45 men holder sig godt, store bryster og et sødt smil.

Spurgte hvad det kostede og hun rystede på hovedet og sagde ikke noget..... forvirret jeg tænkte at jeg kun havde prøvet det i Thailand, alså kneppe først og betale efter, så jeg holdt min mund og smed kludene og lagde mig på briksen.

Nina spurgte om jeg ville have en øl eller et bad og jeg tog imod begge, og efter at have udvekslet et par høfligheder gik damen igang og da jeg havde sagt at jeg godt kunne lide hård massage blev jeg æltet godt igennem.

Det var ikke lige så godt som chefen, men hun er også super til at finde mine mimoser og ride mig bagefter, men skidt med det det var heller ikke pga. ondt i ryggen jeg var her for......5 minutter inde i massage mærkede jeg jeg en plastic pik nærme mit røvhul og jeg tænkte hold da kæft da hun stak den ind, bare jeg ikke flækker røven.

Men som sagt kan damen sit kram og jeg fik både blowjob håndjob  og plastic pik i røven.

Alt i alt en super eftermiddag med en sød Mature og da jeg var færdig og havde fået mig et bad og drukket min øl, spurgte jeg hende igen hvad det kostede.......hun kikkede smilende på mig og jeg gloede spørgende på hende for at få svaret........da det ikke kom sagde jeg 1500 kroner, alså femtenhundrede kroner, det misforstod hun som 500 og blev lidt slukøret.

Jeg spurgte hende hvad hun så ville have, og da hun sagde 1000 blev jeg et øjeblik forvirret men gav hende pengene og hun smilte og gav mig et kys.

Hvis man har mod på at prøve at blive taget i røven af en pige, er hun den helt rigtige at gå til, og så er hun sød og sjov samtidig

 

 

Redigeret af EUwanker
fordi jeg kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaninpik

Halløjsovs ;)

Så blev det min tur til at komme forbi Nina, Var forbi i går :P  Hun er sgu noget helt særligt :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaninpik skrev, for 34 minutter siden:

Halløjsovs ;)

Så blev det min tur til at komme forbi Nina, Var forbi i går :P  Hun er sgu noget helt særligt :ph34r:

Så skulle du bare prøve den anden Nina i Asger Rygsgade ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg har da selv haft glæde af Nina hos Ratree, god massage god sex, og et godt blæs, selvom hun er moden af alder og har født børn, hun giver gerne dansk, også selvom man er en stor mand, penge gør meget godt ved Nina, og ja hun er sød, men jeg syntes hin virker lidt "metaltræt og slidt" Derfor er jeg stoppe med at besøge hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...