Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle sammen.

Jeg havde besøg af Mina forleden dag og jeg kan nok ikke komme helt fra, at jeg Har haft besøg af hende mere end denne her gang  ;-)

Men hold da kæft man, hun var seriøst blevet mere dejlig at kigge på, hun havde nok taget lidt på, så hendes røv var lidt mere fyldig.

Hun kommer hjem til mig efter aftalt tid og så kommer hun ind, jeg giver hende lidt vand og så får vi lige udvekslet pengene og så var det bare igang med noget dejligt tunge kysseri, hvor hun virklig lever sig indi det, derefter sætter hun sig på min seng og begynder at tage mine bukser af mig og lidt efter sidder hun med min pik i munden uden gummi og giver den fuld skrue med tunge, savl og pust, efter ligger jeg mig ned og så begynder hun at ridde mig, damn det var så godt at jeg kom ret hurtigt.

så var det lige ud og vaske dilleren og så ind til hende igen, da jeg kommer ind sidder hun med et halvt flabet smil og spør mig, baby have you ever tried prota massage (mener jeg hun kaldte det)

Jeg svare nej og what is that.

jamen det var når hun stak en finger op i min anus, mens hun spillede den af på mig, jeg tænkte faktisk WTF, men alligevel var jeg lidt nysgerrig.

så jeg siger ja lad os prøve det, hun kommer et kondom på 2 af sine fingere og kommer noget glid cream på og så stak hun dem stille og roligt op i mit anus. 

Jeg må være ærlig og sige jeg sagde hurtigt til hende, at hun godt kunne stoppe igen, da det ikke var som jeg havde regnet med.

så det var af med kondomet og så fik jeg verdens bedste blowjob, og så bollede vi igen til jeg kom.

Efter hele akten hoppede hun lige i et bad og så kyssede hun mig farvel.

 

Alt i alt min bedste tur med Mina, til dato og Boys behandel hende godt 

 

10/10 til Mina på alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Dwayne skrev, for 7 minutter siden:

Hey alle sammen.

Jeg havde besøg af Mina forleden dag og jeg kan nok ikke komme helt fra, at jeg Har haft besøg af hende mere end denne her gang  ;-)

Men hold da kæft man, hun var seriøst blevet mere dejlig at kigge på, hun havde nok taget lidt på, så hendes røv var lidt mere fyldig.

Hun kommer hjem til mig efter aftalt tid og så kommer hun ind, jeg giver hende lidt vand og så får vi lige udvekslet pengene og så var det bare igang med noget dejligt tunge kysseri, hvor hun virklig lever sig indi det, derefter sætter hun sig på min seng og begynder at tage mine bukser af mig og lidt efter sidder hun med min pik i munden uden gummi og giver den fuld skrue med tunge, savl og pust, efter ligger jeg mig ned og så begynder hun at ridde mig, damn det var så godt at jeg kom ret hurtigt.

så var det lige ud og vaske dilleren og så ind til hende igen, da jeg kommer ind sidder hun med et halvt flabet smil og spør mig, baby have you ever tried prota massage (mener jeg hun kaldte det)

Jeg svare nej og what is that.

jamen det var når hun stak en finger op i min anus, mens hun spillede den af på mig, jeg tænkte faktisk WTF, men alligevel var jeg lidt nysgerrig.

så jeg siger ja lad os prøve det, hun kommer et kondom på 2 af sine fingere og kommer noget glid cream på og så stak hun dem stille og roligt op i mit anus. 

Jeg må være ærlig og sige jeg sagde hurtigt til hende, at hun godt kunne stoppe igen, da det ikke var som jeg havde regnet med.

så det var af med kondomet og så fik jeg verdens bedste blowjob, og så bollede vi igen til jeg kom.

Efter hele akten hoppede hun lige i et bad og så kyssede hun mig farvel.

 

Alt i alt min bedste tur med Mina, til dato og Boys behandel hende godt 

 

10/10 til Mina på alt

 

Tak for beretning er det vores Nina ? Prostata massage skulle være fantastisk men er ikke hittet hos mig JP Lyder som go aften "

Link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dwayne skrev, den 12/10/2016 at 22:56:

Hey alle sammen.

Jeg havde besøg af Mina forleden dag og jeg kan nok ikke komme helt fra, at jeg Har haft besøg af hende mere end denne her gang  ;-)

Men hold da kæft man, hun var seriøst blevet mere dejlig at kigge på, hun havde nok taget lidt på, så hendes røv var lidt mere fyldig.

Hun kommer hjem til mig efter aftalt tid og så kommer hun ind, jeg giver hende lidt vand og så får vi lige udvekslet pengene og så var det bare igang med noget dejligt tunge kysseri, hvor hun virklig lever sig indi det, derefter sætter hun sig på min seng og begynder at tage mine bukser af mig og lidt efter sidder hun med min pik i munden uden gummi og giver den fuld skrue med tunge, savl og pust, efter ligger jeg mig ned og så begynder hun at ridde mig, damn det var så godt at jeg kom ret hurtigt.

så var det lige ud og vaske dilleren og så ind til hende igen, da jeg kommer ind sidder hun med et halvt flabet smil og spør mig, baby have you ever tried prota massage (mener jeg hun kaldte det)

Jeg svare nej og what is that.

jamen det var når hun stak en finger op i min anus, mens hun spillede den af på mig, jeg tænkte faktisk WTF, men alligevel var jeg lidt nysgerrig.

så jeg siger ja lad os prøve det, hun kommer et kondom på 2 af sine fingere og kommer noget glid cream på og så stak hun dem stille og roligt op i mit anus. 

Jeg må være ærlig og sige jeg sagde hurtigt til hende, at hun godt kunne stoppe igen, da det ikke var som jeg havde regnet med.

så det var af med kondomet og så fik jeg verdens bedste blowjob, og så bollede vi igen til jeg kom.

Efter hele akten hoppede hun lige i et bad og så kyssede hun mig farvel.

 

Alt i alt min bedste tur med Mina, til dato og Boys behandel hende godt 

 

10/10 til Mina på alt

Ja hun er top nice.

 

Hun har allerede besøgt mig 3 gange i denne omgang. 

 

Hun er ægte nasty. Jeg elsker hendes små indfald. Hvor har jeg ikke mange gange haft gang i en pige som lover en masse og dårligt nok holdet noget af det. Mina er bonus på alle måder.

 

Jeg tror det afhænger af hendes humør, energi og interesse for at løse/lege med kunderne på den gode måde.

 

Jeg håber hun kommer tilbage. Men af frygt for, at dette er hendes sidste besøg, så vil jeg booke min kalender

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...