Hop til indhold
J@n38

Lolita, kvinde og fræk

Recommended Posts

Jeg havde besøg af den unge dame forleden aften. Og det gik ikke som jeg havde regnet med.

Da vi kommer ind i mit soveværelse, starter vi med at ordne betalingen som var 2200. Ja jeg ved godt, at det var dumt uden gummi, men sket er sket. 

Så smider hun tøjet og er klar til at gå i gang med selve hyggen. Jeg smider også tøjet.

Se, her regnede jeg med at vi skulle varme lige så stille og roligt op. Vi havde jo trods alt 1 time sammen. Men næ nej, det var en kort opvarmning. Og så ville hun over til selve sexakten. Den blev også ganske kort, da jeg jo regnede med at det bare var 1. omgang. Men efter at vi begge havde vasket os lidt, så trak hun i sit tøj og lod mig stå der meget overrasket. Troede jo at vi skulle til 2. omgang? Men hun valgte at smutte igen. Alt i alt var hun der max. 15 minutter. 

Snyd og bedrag siger jeg bare. Der tjente hun lige en god skilling.

Der ville jeg ønske, at man kunne opsøge hende for at få bare noget af beløbet retur.

 

Link: https://annoncelight.dk/showad/196573

Tror at hun er den samme som hende, der kalder sig Miss Ellis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
J@n38 skrev, for 42 minutter siden:

Jeg havde besøg af den unge dame forleden aften. Og det gik ikke som jeg havde regnet med.

Da vi kommer ind i mit soveværelse, starter vi med at ordne betalingen som var 2200. Ja jeg ved godt, at det var dumt uden gummi, men sket er sket. 

Så smider hun tøjet og er klar til at gå i gang med selve hyggen. Jeg smider også tøjet.

Se, her regnede jeg med at vi skulle varme lige så stille og roligt op. Vi havde jo trods alt 1 time sammen. Men næ nej, det var en kort opvarmning. Og så ville hun over til selve sexakten. Den blev også ganske kort, da jeg jo regnede med at det bare var 1. omgang. Men efter at vi begge havde vasket os lidt, så trak hun i sit tøj og lod mig stå der meget overrasket. Troede jo at vi skulle til 2. omgang? Men hun valgte at smutte igen. Alt i alt var hun der max. 15 minutter. 

Snyd og bedrag siger jeg bare. Der tjente hun lige en god skilling.

Der ville jeg ønske, at man kunne opsøge hende for at få bare noget af beløbet retur.

 

Link: https://annoncelight.dk/showad/196573

Tror at hun er den samme som hende, der kalder sig Miss Ellis.

Røveri føj timeløn på 8800 føler med dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Der kan man så bare se. 

Er kommet frem til, at jeg nok ikke kan få bare lidt af beløbet tilbage. 

Men tror at hun snyder flere på samme måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...