J@n38 84 Skrevet 12. Oktober, 2016 Jeg havde besøg af den unge dame forleden aften. Og det gik ikke som jeg havde regnet med. Da vi kommer ind i mit soveværelse, starter vi med at ordne betalingen som var 2200. Ja jeg ved godt, at det var dumt uden gummi, men sket er sket. Så smider hun tøjet og er klar til at gå i gang med selve hyggen. Jeg smider også tøjet. Se, her regnede jeg med at vi skulle varme lige så stille og roligt op. Vi havde jo trods alt 1 time sammen. Men næ nej, det var en kort opvarmning. Og så ville hun over til selve sexakten. Den blev også ganske kort, da jeg jo regnede med at det bare var 1. omgang. Men efter at vi begge havde vasket os lidt, så trak hun i sit tøj og lod mig stå der meget overrasket. Troede jo at vi skulle til 2. omgang? Men hun valgte at smutte igen. Alt i alt var hun der max. 15 minutter. Snyd og bedrag siger jeg bare. Der tjente hun lige en god skilling. Der ville jeg ønske, at man kunne opsøge hende for at få bare noget af beløbet retur. Link: https://annoncelight.dk/showad/196573 Tror at hun er den samme som hende, der kalder sig Miss Ellis. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 12. Oktober, 2016 Citat J@n38 skrev, for 42 minutter siden: Jeg havde besøg af den unge dame forleden aften. Og det gik ikke som jeg havde regnet med. Da vi kommer ind i mit soveværelse, starter vi med at ordne betalingen som var 2200. Ja jeg ved godt, at det var dumt uden gummi, men sket er sket. Så smider hun tøjet og er klar til at gå i gang med selve hyggen. Jeg smider også tøjet. Se, her regnede jeg med at vi skulle varme lige så stille og roligt op. Vi havde jo trods alt 1 time sammen. Men næ nej, det var en kort opvarmning. Og så ville hun over til selve sexakten. Den blev også ganske kort, da jeg jo regnede med at det bare var 1. omgang. Men efter at vi begge havde vasket os lidt, så trak hun i sit tøj og lod mig stå der meget overrasket. Troede jo at vi skulle til 2. omgang? Men hun valgte at smutte igen. Alt i alt var hun der max. 15 minutter. Snyd og bedrag siger jeg bare. Der tjente hun lige en god skilling. Der ville jeg ønske, at man kunne opsøge hende for at få bare noget af beløbet retur. Link: https://annoncelight.dk/showad/196573 Tror at hun er den samme som hende, der kalder sig Miss Ellis. Røveri føj timeløn på 8800 føler med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 12. Oktober, 2016 Glemte at skrive, at det var 2200 for 1 time. Men stadigvæk snyd og bedrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 12. Oktober, 2016 J@n38 skrev, for 8 timer siden: Link: https://annoncelight.dk/showad/196573 Tror at hun er den samme som hende, der kalder sig Miss Ellis. Det er en og samme person. Billederne er ihvertfald af samme dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. Oktober, 2016 Okay. Der kan man så bare se. Er kommet frem til, at jeg nok ikke kan få bare lidt af beløbet tilbage. Men tror at hun snyder flere på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg