Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Igen et total lækkert besøg hos DinaG syd for Aalborg, 2 timers hygge i et dejligt selvskab en perle i branchen. Jeg må sige at hun er den dejligste GFE man kunne ønske sig. Tak DinaG for en griner hyggestund vi også har når vi er sammen <3 glæder mig til næste gang. Kort fortalt, lækker mis lækker røv lækker bryster og dejligt sind hun har.

Redigeret af klinikfuckers

Skrevet

Kan ikke andet tilslutte dig igen hun er den dejligste glædespige jeg har besøgt, hun vækker noget i ikke hel ung mand som mig

hun er sød og behaglig at være i selvskab med, har ellers kommet ved den samme pige gennem længere tid men hende her er klart 

nummer et, så det helt klart hende jeg besøger nu glæder mig til næste gang hun er i nordjylland.

Skrevet
  • Author

jeg er heller ikke helt ung mere Hansen, og præcis som du skriver så vækker hun også mit unge væsen :) 

• 1 year later...
Skrevet

Kan kun tilslutte mig de rosende ord. DinaG er næsten overjordisk sexet. Hendes dejlige bryster er guddommelige.

Skrevet
Riesenschwanz skrev, for 1 time siden:

Til alle os DinaG fans: Har i set hendes julebilleder? https://annoncelight.dk/showad/238561

Ved fremvisningen af de nye billeder i fanklubben, kvitterede samtlige medlemmer med fællesrejsning. :wub:

ku godt lige nu hehe

Skrevet

Enig. Ku godt altid. Og DinaG is simply the best. :wub:

Skrevet
Casper75 skrev, den 22/12/2017 at 09:10:

ku godt lige nu hehe

Det ku' jeg dæleme osse!! Lækker krop. :-) Holder mig til piger med en let buttet/rund krop. ;-) 

Redigeret af Steppeulven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.