Hop til indhold
Dezmodevil

Spansk pige i Aarhus

Recommended Posts

Har besøgt hende sidst hun var i Aarhus ganske sød og pæn pige det er hende på billederne. 

Eneste minus hun virkede lidt som om at det skulle gøres hurtigt og var da også ude inden de 30 min var gået.

Muligvis min egen skyld da jeg egentlig bare vil afsted når jeg er færdig .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende besøgte jeg for et par dage siden. Var egentlig lidt skeptisk da jeg ankom til aftalt tid, og hun ikke var der. Hun bedyrede at hun ville være der efter 10 min. og lovede mig "good time - please dont leave baby". 

Ok, jeg blev og kom ikke til at fortryde. Hun kom susende helt stakåndet, og blev nødt at tage bad - og jeg blev budt med. Efter et grundigt og ophidsende bad, var det tid til lidt lagengym. Vi aftalte 1 time med SF til 1300,- (prisen på 1000,- holder hvis det uden SF).

Billederne passer 100 %, ikke så høj, fine faste bryster (ægte tror jeg), en rigtig "latinrøv" dejlig fast, flad stram mave, langt sort hår, et smukt ansigt - mine øjne ku godt lide det de så.

Lidt sjovt: Inden start spø'r hun om jeg vil komme 1 eller 2 gange? Jeg holder ret længe, så bad om "slow" versionen.

Fint blow, svensk, spansk, fingerplay, og da hun ville have mig til at "lick my pussy" kan man jo ikke sige nej - vel. Hun var allerede godt våd, og efter 10 min tunge- og fingerleg kom der kramper, støn og masser af væde.... perfekt. SF var også fint, dog lidt irriterende med vådserviet i hånden, og konstant aftørring.. Tid til gummi på, og så ovenpå, nedenunder, bagfra, på siden o.s.v. Til slut en håndtrold med pynt på de fine bryster. Lidt ok massage, lidt smalltalk, et bad og ud af døren. Ca 5 kvarter.

Hun tager videre på lørdag, men kommer tilbage sidst i november.

Samlet ku jeg godt finde på at gentage - hun er sgu ret sød og ikke mindst ærlig med billeder og service. Og ikke for dyr - så god fornøjelse til dem der besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har også besøgt hende og kan bekræfte at hun er et besøg værd. Det er i øvrigt den pæneste lejlighed jeg har set brugt til det formål. Jeg blev tilbudt at tage et bad bag efter. Sød og smilende pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage i det århusianske. Overvejer stærkt at slå et smut forbi en af dagene.

Jeg kan forstå hendes franskkundskaber er godkendte. Men hvordan med det engelske, er hun let at kommunikere med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, men må indrømme at det blev noget af en fuser - Ikke at pigen ikke er flot og sikkert temmelig sød og rar, men havde aftalt kl.13, og da jeg kommer står der 2 andre og venter også, samt at hun slet ikke havde tid til at mødes før 30-45 min senere end aftalt.

Så jeg gik igen, lidt halv ringe "kalenderføring" hvis jeg skal være helt ærlig - Jeg mener, fint nok man kan være lidt forsinket men det her lugtede sgu for meget af man lige kunne nå en hurtig kunde inden jeg kom, selvom jeg ringer 12.30 og bookede tiden.

Så nu er jeg hjemme igen, sidder skuffet og med mega lange løg.......tror det bliver en trøste pizza i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...