Hop til indhold
FAT

Modne thaidamer.

Recommended Posts

Når man nu bedst kan lide thaidamerne lidt oppe i årene, hvor der er god pirring og mulighed for HJ evt. BJ, hvor vil i så, mine kære medsammensvorne, anbefale jeg kører hen?

Helst i Jylland, men byd bare ind på Sjælland også. 

God dag derude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Storegade 1 ,Bramming : http://www.ddbodycare.dk/

" Mutti " ( altså ejeren ) er en noget kraftig lille dame på ca. 52 år, og kan også de små "julelege".

Dear er lille men har en god figur, hun er 42 år men ligner en på 37 år - altid storsmilende med godt humør. Når man ligger på maven med hænderne oppe på kanten af briksen så gnubber hun så intens med skambenet, at man nærmest er hudløs på knoerne  :-) . Når hun efter en rimelig OK massage af bagsiden derefter  sætter sig i ens knæhaser og begynder sin anale og genitale pirring - så er man solgt !  Hvis man lader sig drømmende flyde med, så er man bagefter faktisk i tvivl om man har ligget og hyggekneppet en dejlig varm kvinde.

Dear går på sprogskole og derfor træffes hun bedst efter kl 15  - " mutti " virker lidt jaloux når man spøger efter hende. For husfredens skyld kan det nogen gange være en idé at tage en omgang massage med "mutti " , så er hun klart mere smilende næste gang man spørger efter Dear ( udtales : Dee -a ).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da også et forslag på Sjælland,

Woraya på Vigerslevvej i Valby kan jeg varmt anbefale. Se omtale her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, den 12/10/2016 at 17:05:

Der er jo også gode gamle Nina i kælderen Marselisborg Alle

Ninas massage er ikke meget værd. Men hun er god til at pirre og hun gav mig engang fuld pakke for 600, fordi hun selv trængte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener og have hørt Nina stort set ikke arbejder mere men bruger afløsere som absolut ikke er pengene værd.

Det seneste år har jeg kun mødt Nina dernede 1 gang ud af 5 besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...