1001nat 187 Skrevet 12. Oktober, 2016 I "Travbladet" er der to annoncer med denne overskrift. Det er begge mørke piger - den ene i stue-etagen, den anden på 1. sal. Begge tilbyder en hel time til bare 600,- hvilket jo lyder for godt til at være sandt. Derfor vil jeg gerne høre om, der er nogen der har erfaring, som vi andre måtte have glæde af. Det vil være surt at køre i næsten to timer til et skod-sted. Ha' en dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 367 Skrevet 13. Oktober, 2016 Hold dig væk de er ikke det være overhovedet hsr været der og blev skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 13. Oktober, 2016 Var det tiden eller servicen, du er skuffet over? Var det i stue-etagen eller 1. sal du var? Ha' en dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 367 Skrevet 13. Oktober, 2016 Det var service jeg og det var stuen men samme hus Først og fremmest så var det ikke pigen på billederne men hun så nu godt ud alligevel så forsatte havde nappet hendes tilbud 1 time 600kr troede så det var med det hele hvilket var langt fra sandheden hun smide kun trusserne og den time var kun med dansk og fransk jeg skulle betale 200 kr for at hun ville smide bhen og hvis jeg ville ja så kunne jeg betale 200 kr mere for et eller andet tror det var at slikke hende ellers var det ikke dårligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg