Hop til indhold
fyr9000

Store bryster vælter ind over nordjylland i denne uge

Recommended Posts

Guest solkongen
fyr9000 skrev, for 37 minutter siden:

De første to, du linker til er den samme. 

Det er @Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
Riesenschwanz skrev, 1 time siden:

Næe - nr 1 er ikke den rigtige Trinetease. Nr 2 er den ægte vare. 

Okay tak for rettelsen. Det er ikke altid nemt at gennemskue. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler sig overset:( måske jeg bare skal blive hjemme. Hva siger du til at tage turen alene @Trinetease

Hold nu fest der er mange. Så forstår jeg bedre det var svært at få værelse. Stakkels alle håndværkerne som ikke længere kan bo der. Der må da være andet sted i Nordjylland man kan bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes at det er vildt så mange skønne kvinder er der samtidig. Det er ikke godt for den enkelte .

forstår faktisk ikke at stedet tør at husere så mange GP for det lyser jo ud af nogle annoncer hvor det afholdes.

 Men ønsker de damer der annonceres med i tråden for en god vagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 12 timer siden:

Føler sig overset:( måske jeg bare skal blive hjemme. Hva siger du til at tage turen alene @Trinetease

Hold nu fest der er mange. Så forstår jeg bedre det var svært at få værelse. Stakkels alle håndværkerne som ikke længere kan bo der. Der må da være andet sted i Nordjylland man kan bruge.

Jeg beklager - det er en fejl :D nok fordi jeg aldrig har haft fornøjelsen. Kommer her: https://annoncelight.dk/showad/209638

Ja, utroligt at alle bruger det sted. Kan se at TeaserTrine har aflyst :cry: og det har gangbang med To frække tøser også, så er der da to værelser ledigt. 

@Vikingekongen Den er god nok! @Trinetease er enhver mands vildeste drøm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, for 9 timer siden:

Jeg beklager - det er en fejl :D nok fordi jeg aldrig har haft fornøjelsen. Kommer her: https://annoncelight.dk/showad/209638

Ja, utroligt at alle bruger det sted. Kan se at TeaserTrine har aflyst :cry: og det har gangbang med To frække tøser også, så er der da to værelser ledigt. 

@Vikingekongen Den er god nok! @Trinetease er enhver mands vildeste drøm. 

Ja, det var mig der ville aflyse men det var Trine Trase som aflyst så jeg måtte køre alene.

Enhver mands drøm? 

Ingen tvivl om jeg synes Trine er sød og dejlig og med kæmpe bryster. Men tænker nogen drømmer om andet. 

Men jeg savnede nu alligevel Trine så måske jeg drømmer lidt om hende i nat;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...