Pyjamasparty 124 Skrevet 10. Oktober, 2016 Har nogen været hos Ju fra Kalasin fornyeligt. For jeg er gået forgæves et par gange....så nogen Up to date erfaringer med skønheden Ju, hvis hun overhovede er hos Kalasin længere?? http://www.kalasin-thai-massage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9795 Skrevet 11. Oktober, 2016 Er det ikke hendes butik? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 11. Oktober, 2016 Pyjamasparty skrev, for 21 timer siden: Har nogen været hos Ju fra Kalasin fornyeligt. For jeg er gået forgæves et par gange....så nogen Up to date erfaringer med skønheden Ju, hvis hun overhovede er hos Kalasin længere?? http://www.kalasin-thai-massage.dk/ Næste gang skal du i telefonen bede om Ju, og gå igen hvis det alligevel ikke er hende, som tager imod dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 124 Skrevet 11. Oktober, 2016 Vestegnen skrev, for 20 minutter siden: Næste gang skal du i telefonen bede om Ju, og gå igen hvis det alligevel ikke er hende, som tager imod dig! .....det har selvfølgelig ret i.... Har du været der fornyeligt og eventuelt erfaringer om at niveauet stadigvæk er højt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 11. Oktober, 2016 Pyjamasparty skrev, 1 time siden: .....det har selvfølgelig ret i.... Har du været der fornyeligt og eventuelt erfaringer om at niveauet stadigvæk er højt... Nej, jeg har ikke været dér siden hun misforstod en aftale med mig. Prøv Siam Elephant på den anden side af gaden. Der er også kønne unge piger. Og mellem os, så fantastisk synes jeg heller ikke hun er. Smuk, ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 11. Oktober, 2016 Er der nogen der har proevet dem der ligger laengere nede af gaden, lige inden jagtvej? Jeg har nemlig ogsaa vaeret der forgaeves nogle gange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9795 Skrevet 11. Oktober, 2016 91tr skrev, for 13 minutter siden: Er der nogen der har proevet dem der ligger laengere nede af gaden, lige inden jagtvej? Jeg har nemlig ogsaa vaeret der forgaeves nogle gange... Der har lige været en anmeldelse: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 124 Skrevet 11. Oktober, 2016 Vestegnen skrev, 1 time siden: Nej, jeg har ikke været dér siden hun misforstod en aftale med mig. Prøv Siam Elephant på den anden side af gaden. Der er også kønne unge piger. Og mellem os, så fantastisk synes jeg heller ikke hun er. Smuk, ja! ....Tak for info...Er Siam Elephant godt? Har du anmeldt stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 11. Oktober, 2016 Pyjamasparty skrev, for 2 timer siden: ....Tak for info...Er Siam Elephant godt? Har du anmeldt stedet ? Jeg har ikke anmeldt stedet, men jeg husker det med glæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 499 Skrevet 12. Oktober, 2016 Mht. Kalasin synes jeg nu heller ikke Jus veninde Pat er så ringe endda (for nu at sige det på godt jysk). Jeg plejer at få en omgang hård thaimassage efterfulgt af en lidt mere behagelig oliemassage, og begge dele gør hun godt. Og så er hun sød og sjov i tilgift. Hun er naturligvis lidt ældre end Ju, men sådan er vi jo også nogle som kan li’ dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 13. Oktober, 2016 Virgula skrev, for 19 timer siden: Mht. Kalasin synes jeg nu heller ikke Jus veninde Pat er så ringe endda (for nu at sige det på godt jysk). Jeg plejer at få en omgang hård thaimassage efterfulgt af en lidt mere behagelig oliemassage, og begge dele gør hun godt. Og så er hun sød og sjov i tilgift. Hun er naturligvis lidt ældre end Ju, men sådan er vi jo også nogle som kan li’ dem Du har uden tvivl ret, men hvis man har hævet godt med kontanter i håbet om erotisk massage m.m af en slank skønhed, så er det en skuffelse at blive mødt af en mere ordinært udseende kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg