Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at have besøge af Josefine igennem et par år nu, og jeg glæder mig stadig hver gang.

Hun har nogle af de dejligste følsomme bryster der elsker at blive slikket, altid starte blidt med at kærtegne dem så skal man nok få fyret op under hende.

Det er altid godt at starte med at kærtegne Josefine for man får fuld valuta igen for pengene- især når hun giver himmelske blow jobs og gerne hel ned til roden hvor hun kommer med skønne lyde når man er hel i bund i hendes mund. (Det har dog givet lidt ridser på trolemanden) Vi gør næsten altid i en 4-5 forskellige stillinger, enten at hun rider mig eller jeg tager hende bagfra. Det er kun fantasien der sætter grænser for når man er sammen med Josefine, dog skal hun nok sige til hvis man går over.

Finalen er næsten altid med et blow jobs hvor jeg kommer i hende mund og der er aldrig en dråbe tilbage når hun er færdig.

 

Jeg kan varmt anbefale Josefine hun er alle pengene værd.

 

mvh Kagemanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig på titlen - er det "for dig" eller "frodig". Eller er det bare som det er skrevet? Undskyld afsporingen. 

Hun er lidt rund i det, så det er frodig :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har lige haft fornøjelsen af Josefine.Hun er KANON til blow. Ville ønske hun havde stedet, så man kunne få en god gang TOTAL-sex med hende. Det er ikke så nemt i bilen.Vender MEGET hurtigt tilbage til hende. Hun er HAMMER sød at tale med, og hun har nogle SUPER bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...