Hop til indhold
Guest Hotman4515

Martinnaxx

Recommended Posts

Guest Hotman4515

Hejsa :) Nogen der ved om hun er stoppet? Er ikke lige fix nok til at vide hvordan man smider et link ind - men Google "martinnaxx" - mener hun har huseret i Århus :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan

Jeg tror hun er meget "on/off" og kan derfor være svær at træffe. Men jeg har besøgt hende en gang i en lejlighed tæt v den gl. By i Aarhus. Hun er sød og gav dejlug fræk sex. Er man til store økologiske babser går man ikke forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle, 

hun har pt en fyr/kæreste og er derfor ikke til st træffe medmindre man er en tøs der vil være sammen med begge, fik jeg afvide :) updatere hvis jeg hører andet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hotman4515

Er der nogen der ved noget om hun er tilbage på markedet eller om hun stadig er off? Kan se at hendes annoncer ikke er helt slettet endnu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman4515 skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der ved noget om hun er tilbage på markedet eller om hun stadig er off? Kan se at hendes annoncer ikke er helt slettet endnu :)

Hvis annoncen ikke er helt slettet endnu, så kan du vel se kontaktoplysninger? :)

Hvad så med at sende hende en sms, mail, eller ringe til nummeret?

Er det grænseoverskridende? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 14 timer siden:

Hvis annoncen ikke er helt slettet endnu, så kan du vel se kontaktoplysninger? :)

Hvad så med at sende hende en sms, mail, eller ringe til nummeret?

Er det grænseoverskridende? ;)

Man kan ikke se kontaktoplysninger, prøvede du selv at tjekke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...