Hop til indhold
Romeomand

TS Sunny i Essen.

Recommended Posts

Efter en måned uden stor rejseaktivitet var jeg i sidste uge igen på tur i det tyske Ruhr geniet. 

I onsdags fik jeg lyst til en legekammerat og fandt Sunny på intimreviers hjemmeside.

Bookede en halv time, med mulighed for yderligere en halv time.

Vil gerne se min legekammerat først inden jeg beslutter mig for hvor længe vi skal lege.

Ankom til et kvarter i Essen, hvor der var erhverv og ovenpå et reservedelslager boede Sunny alene.

Blev mødt i en slags skloepige uniform af en smilende thai pige, ligner billedet meget godt og er sød og med 

En lys stemme.

Igennem et opholdslokale til et soveværelse med en kabine bruser og en stor rund seng med rødt betræk..

Sunny talte en smule engelsk.

Fik mig en skylle og fik aftalt en hel time, var blevet meget hoarr. 100 euro... cocktail...

Sad på sengen og tog fat om hoften med en hånd og den anden fiskede en lille med meget hård pik frem under nederdelen.

Der blev suttet godt og fik hende lagt på sengen i en 69...

Kneppede hende derefter doggy i et stykke tid, temmeligt hårdt, hun stønnede lidt..

Så red hun min pik, mens jeg spillede hende af..

Trak mig ud og sprøjter hende fra brystet og op.

Hun suttede, til min pik var helt ren, så suttede, jeg til hun kom ud over mit ansigt og bryst...

Tog vel 30 min. Men vi fik et fælles bad, hvor vi kyssede og krammede lidt.

En fin oplevelse med en liderlig ladyboy...

Romeomand. 

57f0fbf55482d.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...