Guest HD50 Skrevet 10. Oktober, 2016 Hej med jer. Er der nogen der har besøgt Dao? Kan ikke finde nogle anmeldelser af hende nogen steder.. Er hun overhovedet i Danmark?? http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3283&lan=da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pointplace1983 48 Skrevet 16. Oktober, 2016 Hun er der ikke længere, det har bare været sløve til at få annoncen ned. Hun var ikke særlig spændende skal det hilses og sige Meget rushed og hurtigt ovre og ikke noget lem at skrive hjem om. Der har åbenbart været lidt splid oppe i huset hvor "pigerne" var så jeg ved ikke om der kommer ladyboys tilbage deroppe. Nadie er tilbage i Danmark til januar men hvor hun kommer til at være er ikke sikkert endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 17. Oktober, 2016 pointplace1983 skrev, for 15 timer siden: Hun er der ikke længere, det har bare været sløve til at få annoncen ned. Hun var ikke særlig spændende skal det hilses og sige Meget rushed og hurtigt ovre og ikke noget lem at skrive hjem om. Der har åbenbart været lidt splid oppe i huset hvor "pigerne" var så jeg ved ikke om der kommer ladyboys tilbage deroppe. Nadie er tilbage i Danmark til januar men hvor hun kommer til at være er ikke sikkert endnu Nadia fortalte mig at det bliver Flintholm! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg