Hop til indhold
ej60

Pas på just me / Gina

Recommended Posts

hi drenge - pas på denne krage https://sugardaters.dk/show?alias=just.+me

hun snyder hvis hun kan komme til det. Mødtes med hende på et hotel, 500 fra starten og 1000 bagefter - så stak hun af - stormede ud af hotellet. I kan nok forestille jer jeg ikke piskede efter:)

I ugerne efter fulgte en masse tiggerier om penge. Vi aftalte flere gange hun skulle sende de 500 retur - det blev naturligvis ikke til noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak for advarslen - tror godt de fleste fangede at du betalte de 500 og så skred hun :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

500 før og 1000 bagefter hvorefter hun stak af. Ja hvad skulle hun ellers gøre?

Jeg stikker også af når jeg er færdig. Meget normalt.

Kære Ida, mon det går for hurtigt for dig - Hun tog de 500 som hun fik på forhånd og løb - inden de kom op på værelset :-)

tænk sig at en kvinde på knap 40 gør sig til tyv for 500 DKK..

men mindre naturligvis at jeg har misforstået EJ60 indlæg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, 1 time siden:

Kære Ida, mon det går for hurtigt for dig - Hun tog de 500 som hun fik på forhånd og løb - inden de kom op på værelset :-)

tænk sig at en kvinde på knap 40 gør sig til tyv for 500 DKK..

men mindre naturligvis at jeg har misforstået EJ60 indlæg :-)

Jo jeg fangede den men kunne ikke lade være med at drille lidt.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja ja man må tåle lidt drilleri når man bliver udsat for den slags:) jeg syntes nu det er en af de hyggelige ting ved SD at vi investere så meget tillid hos hinanden når vi mødes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ej60 skrev, den 9/10/2016 at 23:41:

hi drenge - pas på denne krage https://sugardaters.dk/show?alias=just.+me

hun snyder hvis hun kan komme til det. Mødtes med hende på et hotel, 500 fra starten og 1000 bagefter - så stak hun af - stormede ud af hotellet. I kan nok forestille jer jeg ikke piskede efter:)

I ugerne efter fulgte en masse tiggerier om penge. Vi aftalte flere gange hun skulle sende de 500 retur - det blev naturligvis ikke til noget.

 

 

Lidt en helt anden opfattelse jeg har af hende. Hun er da bare skide sød, og har absolut aldrig snydt mig nogensinde. Hun er altid kommet til den tid vi har aftalt,og er både dejlig fræk,og skide sød at sidde og få en cigaret med bagefter.

Jeg har vel været sammen med hende 10-12 gange ind til nu. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...