Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvorfor søger Pigerne ikke lykken??

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Piger er jo altid interessante at studere. Det kan man nu bruge lang tid på :-) 

En ting som undrer mig...

De sidste 3 gange jeg har været på Harmony har mand/kvinde forholdet været temmelig skidt med en fordel for kvinderne. Er kommet både i weekend og hverdage. Sidst jeg var der en søndag startede Nicole med mand nr 3 lidt før kl 13. Og langt de fleste af Pigerne var generelt meget besat hele dagen. Oplevede flere gange Mændene nærmest stod i kø ved kinoen for at få den pige de ville have. Ofte var der 15-20 ledige Mænd til 3-4 ledige Piger. (resten var i rum)

Grundet beliggenheden kommer jeg naturligvis en del mere på Harmony end klubberne i Hessen  og NRW. Men i Hessen og NRW har jeg aldrig oplevet der generelt har været så meget rift om pigerne. Nuvel der er nogle toppiger dernede som trækker rigtig mange rum! såsom Elena på ACA som nærmest knibser med fingrene og der følger en ny mand med. Men det er  fåtallet af pigerne der har vildt meget at lave. 

Hvorfor søger Pigerne ikke i større grad til Klubber hvor der er mange Mænd såsom Harmony fremfor hænger fast i de store klubber hvor der nu nok er mange Mænd men der er også rigtig mange piger til at servicere dem og konkurrencen er hård? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 6 minutter siden:

Ofte var der 15-20 ledige Mænd til 3-4 ledige Piger. (resten var i rum)

Men så var alle rummene vel optaget? - Måske har de en kvote på hvor mange piger, der må være på arbejde ad gangen? - er der for mange piger til antallet af rum, bliver der jo hurtigt trængsel og det bliver ligesom på Aca, hvor pigerne hen på aftenen står i kø ved baren eller ovenpå med deres galaner for at få en nøgle ligesåsnart et nyt rum er ledigt.

At der er mange mænd - kunne jo også tyde på at det er et godt sted med gode anmeldelser - men jeg har de få gange, jeg har været der ikke oplevet decideret kø eller trængsel og har kunnet fange, de piger jeg var interesseret i - så måske har du bare været uheldig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg var der i Maj talte jeg med Mary som sagde der var kommet en del nye piger (det så jeg). Hendes oplevelse var nu at det betød der var færre mænd at "vælge" mellem og at det derfor var stille.

Jeg har aldrig oplevet der har manglet kvinder men klart det ikke altid har været nemt at få fat i de "gode".

Der er da generelt flere mænd "ledige" end kvinder, men på Harmony er det gode jo at mændene slapper af og lader op, så jeg har aldrig oplevet kø. Så er pigerne heller ikke så aggressive og påtrængende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men til dit spørgsmål, så ved vi jo reelt ikke om hvad pigerne tjener de forskellige steder og/eller betaler for at være der.

1 kunde et sted kan jo give en større fortjeneste end 3 et andet sted. Det kommer jo an på opsætning af aftale.

Udover det kender vi ikke til rekruttering til stederne - mit gæt er at Harmony har en bedre aftale end nogle af de andre steder og er lidt mere anstændigt - men det er et gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 17 timer siden:

Piger er jo altid interessante at studere. Det kan man nu bruge lang tid på :-) 

En ting som undrer mig...

De sidste 3 gange jeg har været på Harmony har mand/kvinde forholdet været temmelig skidt med en fordel for kvinderne. Er kommet både i weekend og hverdage. Sidst jeg var der en søndag startede Nicole med mand nr 3 lidt før kl 13. Og langt de fleste af Pigerne var generelt meget besat hele dagen. Oplevede flere gange Mændene nærmest stod i kø ved kinoen for at få den pige de ville have. Ofte var der 15-20 ledige Mænd til 3-4 ledige Piger. (resten var i rum)

Grundet beliggenheden kommer jeg naturligvis en del mere på Harmony end klubberne i Hessen  og NRW. Men i Hessen og NRW har jeg aldrig oplevet der generelt har været så meget rift om pigerne. Nuvel der er nogle toppiger dernede som trækker rigtig mange rum! såsom Elena på ACA som nærmest knibser med fingrene og der følger en ny mand med. Men det er  fåtallet af pigerne der har vildt meget at lave. 

Hvorfor søger Pigerne ikke i større grad til Klubber hvor der er mange Mænd såsom Harmony fremfor hænger fast i de store klubber hvor der nu nok er mange Mænd men der er også rigtig mange piger til at servicere dem og konkurrencen er hård? 

Jeg var der i tirsdags, da havde jeg ikke problemer med at få kontakt med mine udvalgte piger. Selvfølgelig kan der komme lidt ventetid, det må man altid forvente.

To gange har jeg oplevet at min favoritpige Martha var optaget hele tiden, da var hun sammen med den samme mand (suggardaddy) hele dagen, det kan man ikke komme op imod.Det var samme mand hver gang. 

Redigeret af Gungner
Tilføjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes generelt ikke at der er frygtelig travlt for pigerne på Harmony, jeg plejer at ankomme fredag aften og lørdag ved åbningstid hvor jeg tager hjem ved 20.00 tiden

Jeg er ellers meget godt tilfreds med Harmony, som er min yndlingsklub

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...