Hop til indhold
warmgun

Meget unge piger i GB

Recommended Posts

Der har efterhånden været en del tråde, hvor der tilbydes GB med piger helt ned til 18 år. De fleste klinikker vil ikke have piger, der er under 21 - ikke fordi de ikke må (det må de gerne), men fordi de ønsker dem lift mere erfarne og afklarede. Efter min opfattelse er et GB en voldsom fest at indlade sig på for en umg pige. Jeg kan sagtens forstå, at de er fulde af livsmod, nysgerrighed og selvudfordring, men burde vi mænd ikke af os selv sætte en stopklods der? Burde vi ikke fortælle os selv og hinanden, at en pige under 25-30 år nok ikke har gjort sig klart, hvad det vil sige at indlade sig på et GB?

Dette er ikke ment som et moralsk opstød, men en opfordring til omtanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden deltaget i en del gangbangs sammen med flere forskellige piger og vi har altid en fest.. Nu jeg jo så også lidt ældre end de 18 hvilket de fleste af dem der reklamerer med at de er 18 nok også er.. Hehe.. Men jeg vil da give dig ret i at det kan virke overvældende for de helt unge men jeg har endnu ikke oplevet det som andet end rart.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hm jeg tror man skal passe på med at vurdere for meget ud fra alderen, selvom jeg er enig, 18 år er meget meget ungt. 
Nu er Jennifer f.eks. en mere erfarren GP og det tror jeg betyder meget.

Jeg tror at dér, hvor vi ofte ser problemer, ift. piger der måske ikke er helt klar (nu har vi f.eks. hørt om piger i anmeldelser der måtte stoppe under GBet fordi de var syge, eller af andre grunde ikke kunne fuldføre) Ofte kan kendes ved at pigerne bliver "lokket" til GB'et med udsigten til "hurtige penge" samt at disse GBs bliver arrangeret af en bagmand.
Hos de mere erfarne og måske afklarede GPer, er det oftest pigen selv, der står bag arrangementet, dem ville jeg, hvis jeg var kunde, klart gå efter. Jeg ville aldrig aldrig deltage i et, der var arrangeret af f.eks. "GangBang Peter", manden har et gennemsyret dårligt ry blandt piger i branchen og det tror jeg ikke er uden grund, derudover har jeg set så mange tåkrummende anmeldelser fra hans "events". 

Derudover ser vi tit kærestepar der afholder "amatør GBs", det er lidt min opfattelse at disse events someregelt er ren fornøjelse frem for business (det at modtage betaling er måske en del af fantasien) det syntes jeg er meget friskt og frækt.
Jeg er ikke selv til GBs i "forretningssammenhæng", men i sådan en situation kunne jeg godt forestille mig, at jeg ville være interesseret.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror helt klart du har ret @Ida sunshine i at dem der mest bliver lokket af pengene måske oplever "oplevelsen" som mindre fed.. Men nu det ikke ligefrem millioner vi laver på de forholdsvis små gangbangs vi holder på romantica.. Hehe.. Vi havde nok tjent en federe hyre ved en almindelig vagt gør man det ud i timepris pr mand der deltager.. Men jeg nyder oplevelsen og den er mere værd for mig end hvor mange penge jeg evt kunne have tjent hvis jeg bare havde taget en almindelig vagt.. Og jeg var ikke særlig erfaren som GP da tanken første gang omkring gangbangs meldte sig.. Dog tog det noget tid fra tanke til handling lige der da sexpartyerne på Romantica længe ikke havde oplevet optimalt deltager antal så det var svært at få lokket andre piger med.. Til sidst lykkedes det og sådan kørte vi to igennem med mig, Rebecca og Malou.. Da det aldrig rigtig lykkedes os at få kørt det nok op til at det kunne kører rundt meldte de to piger fra og jeg fandt Alexandra der gør det lige så meget for oplevelsen som jeg gør.. Nu skal vi holde vores tredje d. 8 december og vi glæder os da allerede.. 

Lidt off topic da tråden handler om unge piger der bliver lost i "bagmændenes" forsøg på at tjene penge og gæsternes forsøg på at sparer penge og deres håb om en god oplevelse påtrods af det.. Jeg kan ikke udtale mig om hvad der sker bag kulisserne på disse gangbangs med unge piger men som du siger Ida så føler nogle af dem sig nok lokket af pengene de erfarne bagmænd vifter om næsen på dem.. Og så mangler de nok selvindsigten som et eller andet sted er nødvendig om man så er til gangbangs eller bare ganske "almindelig" GP.. Hvilket er skide ærgerlig for det er bare en Soulkiller hvis man ikke forstår at passe på sig selv og kender sine egne grænser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica håber heller ikke du misforstår mig og tror at det er dig, jeg siger bliver lokket af "hurtige penge". Jeg mener de piger, der bliver kontaktet af bagmændende..

Det er klart at en pige der arbejder på klinik og har andre piger at støtte sig til/snakke med har en bedre indsigt end.. en eller anden 18årig amatør der bliver kontaktet på AL af en fyr der lover hende fest og farver..

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 49 minutter siden:

@JenniferRomantica håber heller ikke du misforstår mig og tror at det er dig, jeg siger bliver lokket af "hurtige penge". Jeg mener de piger, der bliver kontaktet af bagmændende..

Det er klart at en pige der arbejder på klinik og har andre piger at støtte sig til/snakke med har en bedre indsigt end.. en eller anden 18årig amatør der bliver kontaktet på AL af en fyr der lover hende fest og farver..

 

Jeg misforstod dig slet ikke i den retning.. Hehe.. 

Og du har helt ret i at sammenholdet på en klinik og lignende gør en hel del plus ens alder og hvad man har med i "rygsækken" også hjælper.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se der er et GB med en ung pige der er blevet af lyst da pigen aligevel ikke havde lyst. 

Det var en han havde mødt på SD, så de var vist ikke helt enige!   

Syntes i det heletaget at fleree af de GB med de helt unge piger bliver aflyst. Mon det er fordi de fortryder?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Syntes i det heletaget at fleree af de GB med de helt unge piger bliver aflyst. Mon det er fordi de fortryder?  

Det kan også være pga. mangel på seriøse deltagere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker også det muligvis er pga manglende tilmeldinger.. Selv vores gangbangs på Romantica har kun lige nået op på et minimum af deltagere.. Det højeste antal har været 8.. Og vi vil jo gerne op på de 10 deltagere i hvertfald.. Så vi kæmper en brag kamp for at holde det oppe.. Hehe.. Så jeg kunne godt forestille mig at de mere uprofessionelle gangbangs har endnu sværere ved at holde det kørende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er jo nemt nok - alle jer mænd der har børn ( døtre )..... Er jeres 18-21 årlige døtre modne nok til at deltage i et GB ? 

Fordi at man er myndig er man jo bestemt ikke 'voksen' oven i hovedet... 

Det er mega sært at så mange herinde skelner mellem myndig og ikke myndig - En 17 årig må ikke køre bil eller stemme. Men Vupti.... Så fylder hun de magiske 18 og så må hun gerne deltage i GB's med Voksne mænd på hendes fars aldre, arrangeret af en 'flink' fyr som kun liiiiiige snupper 50 ( ? )%. Helst uden gummi naturligvis....det giver flere deltagere. 

Noget at det særeste herinde er at hver gang alderen på prostituerede bliver nævnt så er alt ok bare de er 18..... News Flash..... Når man er 18 så ved en pige ikke en fløjtende fis om sig selv, verdenen, eller Sex. Og man er ikke i stand til at gennemskue konsekvenserne af et GB, uden gummi eller Sexsalg generelt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg trods alt det er sjældent, at der annonceres Gangbangs med piger på 18 år, men sandt nok en del hvor der står 20-21 år, hvis man så ellers kan regne med det. Nogle piger er måske fristet til at trække et par år fra i annoncen, hvis de i forvejen ser meget ungdommelige ud.

Men lige præcis de tre år fra 18 til 21 mener jeg er af afgørende betydning, med hensyn til at udvikle pigernes personlighed.

Og lige som debatten om pigernes brug af nøgenbilleder som middel til en selvudvikling og sammenligning med hinanden, så tror jeg også, at nogle piger indbyrdes snakker om gangbang, og dermed bliver en pige interesseret i at prøve det. Jeg tvivler på, at pigerne alene gør det for pengenes skyld, men måske virker det som et delelement.

Som flere af pigerne skriver i tråden, så kan prof-pigerne tjene mere ved at tage enkeltkunder, men de gør det så alligevel, fordi de også tænder på situationen med de mange mennesker på en gang,

Men i øvrigt ved jeg fra mit daglige arbejde, at mange piger allerede er seksuelt aktive inden de bliver konfirmeret, så dermed kan man opnå næsten 6-7 år seksuel erfaring inden man fylder 21. Men om de ved nok om sig selv og Verden er svært at sige

Men ret skal være ret. Rigtig mange mænd tænder på unge piger, og så glemmer de, at deres datter har samme alder. Og hvorfor egentlig ikke. Jeg tror godt de fleste kan holde tingene adskilt oppe i hovedet.

Man kunne jo også vende det om og spørge, hvorfor pigerne dog vil dyrke sex med mænd, der er på deres fars alder - men netop det spørgsmål har jo optaget psykologer og sexologer i mange år, og der er skrevet rigtig mange bøger, hvor det emne behandles.

Jeg har været til en del gangbang efterhånden, både de stort anlagte og små intime arrangementer, Jeg har aldrig oplevet dårlig stemning eller andre af de uheldige ting, som en del anmeldelser herinde efterhånden beretter om. Måske har jeg bare været heldig.

Jeg har aldrig oplevet mænd som ikke forstod at overholde pigernes grænser. Alle er flinke over for hinanden, og lader hinanden komme til.

Med hensyn til hvorfor så mange arrangementer bliver aflyst, så tror jeg igen, at flere elementer spiller ind: Men hvis det er sandt, at det er fordi, der ikke er nok tilmeldte, så kan man jo gøre op med sig selv, om man holder arrangementet på det rette tidspunkt, om man har sat minimumsdeltagertallet for højt, om priserne er for høje, om den geografiske afstand holder nogen væk, og så videre.

Jeg ved ikke hvor stort markedet er for gangbangkunder i Danmark. Men måske er det højest 500 eller 1000 mænd, der tænder på det. Hvis de fleste er gift, så skal man altså finde en undskyldning for at slippe hjemmefra om aftenen, hvis arrangementet ikke afholdes i arbejdstiden, hvor det er nemmere at få lov til at holde fri.

Med hensyn til deltagerantal, så er der piger, der kan tage 20 mænd på et par timer, og der er piger der foretrækker det mere intimt med kun en tre-fire mænd. Begge dele har sine gode sider. Selvfølgelig får man mere seksuel interaktion, hvis der kun er tre-fire mænd, men omvendt er der bestemt mænd, der tænder på at sidde i sofaen og se pigen blive kneppet godt og grundigt igennem af en hel flok. Det er deres måde at lade op til en ny tur med pigen.

Om priserne er for høje kan man diskutere meget længe. Jeg var selv i kontakt med en pige, der ville lave et privat GB, og jeg måtte gøre hende opmærksom på, at hendes priser var helt urealistiske.

Med hensyn til geografi, så er der igen mange hensyn, der spiller ind. Mange mænd er måske kørt lidt træt i det sædvanlige købesex, som de har prøvet mange gange og vil måske gerne prøve at deltage i et gangbang. Men de orker ikke den lange køretur. Selv bor jeg i Svendborg, og jeg synes faktisk, at det er langt både til København eller Århus, for at deltage to timer i et gangbang. Så for mig har det været bedre, at der i en periode blev holdt en del gangbang i Vejle.

Nå, jeg kom vist lidt omkring med dette indlæg, men jeg håber nogle vil kommentere det alligevel.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 10/10/2016 at 12:36:

En 17 årig må ikke køre bil

Det må de faktisk nu ;-)

http://www.b.dk/nationalt/her-er-reglerne-nu-maa-17-aarige-koere-bil

Trinetease skrev, den 10/10/2016 at 12:36:

 Er jeres 18-21 årlige døtre modne nok

Nej, men når jeg ser en lækker ca. 18-årig, så bliver jeg liderlig .... Beklager - en stor andel af mænd har det på den måde. Jeg kan sagtens overbevise mig selv om, at hun sikkert er mere erfaren end gennemsnittet og derfor er det o.k. at jeg kommer og knepper hende for penge, evt. sammen med en større eller mindre gruppe andre mænd. Og nogle gange er det måske rigtigt - andre gange er det måske en der har ladet sig "overtale" (er blevet "groomet" som man kalder det) af en mand.

Se fx de to helt unge piger, der var med i en række gang bangs i Kerteminde. Det var endda indimellem uden gummi. En tid efter begyndte de at sælge sex alene andre steder - indimellem uden gummi. Nu sælger de kun sex med gummi (bedømt på deres annoncer - jeg har ikke besøgt nogen af dem). Arrangøren af de GB'er i Kerteminde har flere gange blameret sig selv som ret usympatisk herinde - så min konklusion - helt for egen bagkloge regning uden den mindste viden om de to piger - er, at de piger blev groomet af en kynisk/liderlig mand, og nu er de blevet klogere, men er stadig prostituerede. Og jeg kan ikke lade være med at spekulere på, hvad det betyder for dem på lang sigt at være begyndt så tidligt og på den måde. Derfor har jeg holdt mig tilbage fra at besøge dem, selvom lysten klart kommer når jeg ser deres annoncer med billeder ... Ligesom i tegnefilmene er der en djævel på min ene skulder, der siger: "De er hærdede, og har styr på det" og en engel på den anden, der siger: "De har måske været lidt for langt ude på det dybe, og nu kan de ikke nå ind på land igen ..." 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...