Hop til indhold
Guest razorfiend

Fredericia, Danmarksgade 50

Recommended Posts

Guest razorfiend

Velkommen Thai massage. http://bodythaimassage.dk/

Der var jeg i dag. Det var damen fra hjemmesiden der åbnede, og der arbejder vist også en yngre kvinde, men hun var gemt godt væk. 

Jeg sku have massert nakke og det ene lår og hørte ind til extra service og fik et lidt vagt svar, men HJ kunne det da blive til. 1time +HJ 600kr. 

Selve massagen var udemærket, men lidt automatisk og ikke på de områder jeg havde udpejet som problem. Efter ret lang tid vendte hun mig om og uden ret meget opvarmning gik hun til at pryle mulvarpen. Jeg spurte høfligt til om bryster måtte rørers, men det koster extra. Numsen måtte dog godt røres ved men der var meget tøj i vejen. 

Efter 2 min begyndte hun at sige kom ..kom nu.. som i min verden er mega turn off (pga stress over tid er counter intuitivt til hele pointen med Thai massage)  og resulteret udeblev da også.  

Så opfordrede hun mig til selv at spille af, mens hun nussede lidt og jeg fik kavaler gangen i hovedet, det hjalp lidt, men var allerede i det forkerte mindset (kom nu kom nu) og måtte gå derfra med uforrettet sag, men bedre i nakken. 

De har et klippekort, så hver 6 gang er gratis... men jeg tror kun jeg prøver en gang til, for hende den unge, men ellers er Ann og Bee bare ca 1 million % bedre. >< 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan kun tilslutte mig denne beretning.

Var hos dem i dag og det var den unge jeg fik glæden af. Udmærket massage, til tider meget hård. HJ var helt uden indlevelse hun stod nærmest bare og kiggede ind i væggen.

Men ellers en ok køn pige, og det jeg kunne mærke uden på tøjet lille lækker røv og nogle bryster der højst sandsynlig er hjulpet på vej.

Vil også hellere selv op til Ann og Bee igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...