melot 0 Skrevet 9. Oktober, 2016 Kære kolleger Skal om kort tid til Berlin i nogle dage og hører derfor gerne, om nogen kan anbefale gode Thai-klinikker. Jeg lægger primært vægt på en professionel massage i pæne og sobre omgivelser. Kvaliteten af ekstra ydelser, som de fleste vel tilbyder, betyder ikke så meget. Det får man alligevel en god fornemmelse af under massagen. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 9. Oktober, 2016 Var der for et par år siden med ømhed i ryggen. Super massage. Spurgte ikke til ekstra, dertil havde min ryg det for dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arkibal 156 Skrevet 9. Oktober, 2016 (edited) Jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer med ekstra ydelser i Tyskland. De få gange, jeg hart prøvet, betalte jeg forud. Et sted var handjob inkluderet, et andet sted skulle jeg igennem en ekstra betaling for at slippe ud. Min næstbedste thaioplevelse nogensinde var ved laong-thai.de i sommers. Jeg valgte stedet, fordi det var billigt og lå nær ved buscentralen. Damen, der masserede mig var gammel, måske 60 år. Men efter en rigtig god massage i øvrigt, kunne hun kunne noget med at lade fingerspidserne danse hen over baller og klunker, som jeg aldrig har oplevet lignende før eller siden, og hendes handjob var i særklasse. Det er måske ikke en anbefaling, fordi hun var gammel. Men det viser, at man sjældent på forhånd kan vide, hvad man får – og det er i sig selv en del af fornøjelsen. Redigeret 9. Oktober, 2016 af arkibal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 9. Oktober, 2016 Da jeg var på ferie i Berlin sidste år besøgte jeg http://duangthawan.de/. Klinikken ligger i en 1 sals lejlighed, af højere standart end jeg er vant til fra dk.,tæt på U-Bahn Station Adenauerplatz (Kurfürstendam/ Brandenburgische Strasse). Massagen blev udført yderst kompetent og foregik med en kombination at varme opvredne klude, efterfuldt af oliemassage samt stræk af ryg og lemmer. Efterfølgende blev jeg tilbudt alt hvad jeg kunne ønske mig, men nåede ikke længere end til blowjobbet før jeg måtte overgive mig. Samlet pris for en god time var så vidt jeg husker 80-90 €. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
melot 0 Skrevet 11. Oktober, 2016 D´herrer. Mange tak for de gode råd. Nu kommer så "die Qual der Wahl", men det er jo også en interessant del af oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. Oktober, 2016 For 4 -5 år siden var jeg i Berlin og boede i nærheden af Meinekestrasse og fandt et sted på ve. side, i den del af gaden som forbinder Lietzenburger Strasse i retning mod Kurfürstendam. Stedet er her: https://www.google.co.th/maps/@52.5016564,13.3290258,3a,26.5y,281.34h,85.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1P3WSp2gdIusbwzmkX6Sgw!2e0!7i13312!8i6656 Det var et meget nydeligt sted, hvor velklædte gentlemen gik målbevidst ind med rank ryg uden at se sig omkring . Min hustru som ved jeg holder meget af god thaimassge spurgte da også om ikke det var noget for mig. Jeg havde egentlig noget andet i tankerne, så jeg sagde bare - måske. Da hun senere skulle shoppe, og det andet var for langt væk, så smuttede jeg alligevel derned. Jeg mener jeg betalte mellem 35 og 40 euro for 1 times thai-olie. Alt var nydeligt og pænt og massage i top. Massøsen 40 - 45 år. Da forsiden var afsluttet fjernede hun lændehåndklædet og begyndte på et sensuelt HJ. Jeg spurgte straks: Was kost es ? - hvortil hun svarede med et smil : ES IST GANZKÔRPER THAI MASSAGE . Kan naturligvis ikke garantere at det er sådan i dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg