Hop til indhold
Apollo

P1 og P2 stripklubberne i Budapest

Recommended Posts

Har været på P1 for 3-4 år siden og den gang var det et pænt og seriøst sted.

Omgivelserne er pæne og som jeg husker det var priserne i baren rimelige. Pigerne var relativt unge og slanke og ca halvdelen fra Ungarn og den anden halvdel fra Bulgarien, Rumænien og Ukraine. Jeg var der en almindelig aften og der var ikke mange gæster og heller ikke meget tempo på pigerne. Jeg mødte et par stykker af pigerne på en god og fin måde. Valgte efter lidt tid at betale ca 70€ for et privat lapdance i et aflukke. Det var en sød ungarsk studine men hun gjorde ikke andet en lapdance og jeg måtte ikke røre ved hende. Hvis jeg vil mere vil hun hente en ukrainsk, bulgarsk eller rumænsk pige som er de piger der vil gå hele vejen. Jeg takkede pænt nej da jeg ikke havde set nogle piger som tændte mig ud over de ungarske piger.

Som jeg husker det gik de meget op at sælge 'pakker' hvor man får drinks eller champagne med selskab af større eller mindre omfang. Det virkede lidt komisk, men sådan er det jo på disse steder.

Sammenlignet med steder i eks Prag er forholdene pænere og mere seriøse. Der var ikke shows de 2 timer jeg var der en almindelig hverdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for et par år siden.

Hyggeligt og sjovt, hvis man er nogle gode venner, men sex i klubben er dyrt, lapdance og separé er spild af penge! Vi tog piger med derfra til hotellet. Det er ok, hvis der er nogen man kan lide, og man kan forhandle en fornuftig pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har også været der for et par år siden.

Hyggeligt og sjovt, hvis man er nogle gode venner, men sex i klubben er dyrt, lapdance og separé er spild af penge! Vi tog piger med derfra til hotellet. Det er ok, hvis der er nogen man kan lide, og man kan forhandle en fornuftig pris.

Hvad kostede det at få dem med på hotellet? Jeg formoder, der var lidt hanky panky involveret... :)

...og hvor meget er dyrt at  have sex med pigerne i stripklubben? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads016 skrev, for 6 timer siden:

Har været på P1 for 3-4 år siden og den gang var det et pænt og seriøst sted.

Omgivelserne er pæne og som jeg husker det var priserne i baren rimelige. Pigerne var relativt unge og slanke og ca halvdelen fra Ungarn og den anden halvdel fra Bulgarien, Rumænien og Ukraine. Jeg var der en almindelig aften og der var ikke mange gæster og heller ikke meget tempo på pigerne. Jeg mødte et par stykker af pigerne på en god og fin måde. Valgte efter lidt tid at betale ca 70€ for et privat lapdance i et aflukke. Det var en sød ungarsk studine men hun gjorde ikke andet en lapdance og jeg måtte ikke røre ved hende. Hvis jeg vil mere vil hun hente en ukrainsk, bulgarsk eller rumænsk pige som er de piger der vil gå hele vejen. Jeg takkede pænt nej da jeg ikke havde set nogle piger som tændte mig ud over de ungarske piger.

Som jeg husker det gik de meget op at sælge 'pakker' hvor man får drinks eller champagne med selskab af større eller mindre omfang. Det virkede lidt komisk, men sådan er det jo på disse steder.

Sammenlignet med steder i eks Prag er forholdene pænere og mere seriøse. Der var ikke shows de 2 timer jeg var der en almindelig hverdag.

 

Kan du huske hvad prisen lå på at gå hele vejen med de bulgarske eller rumænske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det kan jeg ikke men kan huske det var en underligt noget. En af dem tilbød sig i hendes private lejlighed og det virkede som om de vil gå uden om stedet for selv at tage pengene. Jeg husker heller ikke der var adgang til værelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...