Hop til indhold

GB 11 oktober ved Støvring (Nordjylland)

Featured Replies

Skrevet

Så prøvet de igen, håber helbredet holder denne gang 

https://annoncelight.dk/showad/212693

Skrevet

Hej Mads. Hvad mener du med det du skriver?  Har de tidligere aflyst pga sygdom eller har du deltaget i noget med dem som var en dårlig oplevelse?  

Overvejer nemlig at tilmelde mig

Skrevet

@pjensen, det er blevet aflyst et par gange med du to piger pga. sygdom, jeg tror dog det er prisen der gør at de ikke kan skaffe nok til at de afholder det.

Skrevet

Det blev sandsynligvis ikke til noget,  jeg fik aldrig adressen (besked)

Skrevet

Jeg var også meldt til...og jeg fik da både adressen og værelses nr.  og fik desvære så en sms på at det var aflyst- var squ allerede på vejen øvøv 

Skrevet
MadsAalb skrev, den ‎11‎-‎10‎-‎2016 at 07:13:

@pjensen, det er blevet aflyst et par gange med du to piger pga. sygdom, jeg tror dog det er prisen der gør at de ikke kan skaffe nok til at de afholder det.

Enig, kan se de ville ha kr. 2.500,00 for begge piger i 2 timer.

Det er kr. 1.000,00 for meget.

Men det lærer de nok, når de har prøvet længe nok. Ellers gør de ikke og så bliver der intet GB.

Markedet er overmæt af GB arrangementer.

Skrevet
Narhatten fra Aalborg skrev, for 23 minutter siden:

Jeg var også meldt til...og jeg fik da både adressen og værelses nr.  og fik desvære så en sms på at det var aflyst- var squ allerede på vejen øvøv 

Amatøragtigt. Mere er der ikke at sige om det !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.