Guest MadsAalb Skrevet 9. Oktober, 2016 Så prøvet de igen, håber helbredet holder denne gang https://annoncelight.dk/showad/212693 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pjensen 3 Skrevet 10. Oktober, 2016 Hej Mads. Hvad mener du med det du skriver? Har de tidligere aflyst pga sygdom eller har du deltaget i noget med dem som var en dårlig oplevelse? Overvejer nemlig at tilmelde mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 11. Oktober, 2016 @pjensen, det er blevet aflyst et par gange med du to piger pga. sygdom, jeg tror dog det er prisen der gør at de ikke kan skaffe nok til at de afholder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 12. Oktober, 2016 Blev det til noget denne gang? Hvad med en anmeldelse af det hvis det blev gennemført? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 13. Oktober, 2016 Det blev sandsynligvis ikke til noget, jeg fik aldrig adressen (besked) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Narhatten fra Aalborg 2 Skrevet 14. Oktober, 2016 Jeg var også meldt til...og jeg fik da både adressen og værelses nr. og fik desvære så en sms på at det var aflyst- var squ allerede på vejen øvøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 14. Oktober, 2016 MadsAalb skrev, den 11-10-2016 at 07:13: @pjensen, det er blevet aflyst et par gange med du to piger pga. sygdom, jeg tror dog det er prisen der gør at de ikke kan skaffe nok til at de afholder det. Enig, kan se de ville ha kr. 2.500,00 for begge piger i 2 timer. Det er kr. 1.000,00 for meget. Men det lærer de nok, når de har prøvet længe nok. Ellers gør de ikke og så bliver der intet GB. Markedet er overmæt af GB arrangementer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 14. Oktober, 2016 Narhatten fra Aalborg skrev, for 23 minutter siden: Jeg var også meldt til...og jeg fik da både adressen og værelses nr. og fik desvære så en sms på at det var aflyst- var squ allerede på vejen øvøv Amatøragtigt. Mere er der ikke at sige om det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg