Hop til indhold
Selected9000

Savner en fast GP... hvem skal jeg vælge?

Recommended Posts

Kære forum, brødre og glædespiger...

Jeg har igennem årene haft mere eller mindre held med at finde mit 'fri-rum'. Tit og ofte er jeg blevet slemt skuffet når dåren til GP'erne er blevet åbnet foran mig. Det er muligt at jeg sætter krav, måske for store krav, men ik destro mindre, så er jeg altså blevet skuffet... mest af alt, fordi billederne på pigernes profiler, meget sjældent er lig med virkeligheden. Nogen vil sikkert proglamerer at, det ikke længere burde overraske mig i denne farverige branchen. Det gør det egentlig heller ikke - ihvertfald ikke længere, selvom jeg da ville ønske at søgningen efter den perfekte GP var mere transperant :)

Jeg har været heldig igennem tiden at ramme "spot ON" et par gange... altså møde en GP der rent faktisk lignede billederne på profilen 100%. Kinky Jill, var seneste skud på stammen... en fantastisk tøs, som desværre er stoppet :-o

Kinky Jill var en dejlig dansk pige i start 30'erne (tror jeg), som havde et dejligt og naturligt væsen. Flot ansigt og nogle dejlige læber ;) Lækker krop med par store DD/E bryster som jeg tit fik lejligheden for at lege med! Der var KEMI, så simpelt var det... jeg ved udmærket at hun tjente gode penge på mig, men jeg fik lige netop det jeg ville ha... og mere til, som tiden gik :)

Som skrevet, så er Jill stoppet i branchen - hvilket jeg stadig begræder! Men det er tid til at finde hendes afløser... men efter at have søgt i noget tid efterhånden, så mangler jeg stadig at finde en fast pige, hvor der er kemi til stede... og hvor billerne rent faktisk passer med virkeligheden!

SÅ jeg søger nu en arvtager, som kan opfylde mine behov :)

!!! En dansk pige, omkring starten af 30'erne, som ved hvad hun vil ha'. Slank med lidt former måske og meget gerne nogle ret store NATURLIGE bryster. Et naturligt, venligt/sødt væsen, imødekommende og interesseret i at gi OG få en god oplevelse, mere end 'en gang. Gerne til besøg i hyggelige, måske private, omgivelser og ikke blot et 1. værelses kneppe-kammer. I så fald at denne skønhed ikke har et fast sted i Nordjylland, så byder jeg gerne indenfor på et pænt hotel, hvor vi kan hygge et par timer!

Brødre, kom gerne med forslag og links til 'troværdige' piger som kunne passe ind...

... og til jer dejlige piger, så send mig gerne en privatbesked, hvis du/I mener at være noget for mig :)

På forhånd mange tak fordi I læste med og måske kom med forslag eller beskeder.

En dejlig søndag til jer alle.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med forehavendet. Jeg har selv "mistet" tre faste GP'er - der sker jo det, at de af den ene eller anden grund holder op. Jeg tror, jeg har fundet en ny - hun ved godt, hvem hun er, tror jeg. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

Åh! Så falder man på alderskriteriet... nåeh ja og så den med de store bryster :)

Der er nu flere dejlige danske gudinder i branchen der lever op til dine kriterier, så du skal nok ikke lede så længe ;)

 

Cat

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, for 8 timer siden:

Kære forum, brødre og glædespiger...

Jeg har igennem årene haft mere eller mindre held med at finde mit 'fri-rum'. Tit og ofte er jeg blevet slemt skuffet når dåren til GP'erne er blevet åbnet foran mig. Det er muligt at jeg sætter krav, måske for store krav, men ik destro mindre, så er jeg altså blevet skuffet... mest af alt, fordi billederne på pigernes profiler, meget sjældent er lig med virkeligheden. Nogen vil sikkert proglamerer at, det ikke længere burde overraske mig i denne farverige branchen. Det gør det egentlig heller ikke - ihvertfald ikke længere, selvom jeg da ville ønske at søgningen efter den perfekte GP var mere transperant :)

Jeg har været heldig igennem tiden at ramme "spot ON" et par gange... altså møde en GP der rent faktisk lignede billederne på profilen 100%. Kinky Jill, var seneste skud på stammen...

Kinky Jill var en dejlig dansk pige i start 30'erne (tror jeg), som havde et dejligt og naturligt væsen. Flot ansigt og nogle dejlige læber ;) Lækker krop med par store DD/E bryster som jeg tit fik lejligheden for at lege med! Der var KEMI, så simpelt var det... jeg ved udemærket at hun tjente gode penge på mig, men jeg fik lige netop det jeg ville ha... og mere til, som tiden gik :)

Som skrevet, så er Jill stoppet i branchen - hvilket jeg stadig begræder! Men det er tid til at finde hendes afløser... men efter at have søgt i noget tid efterhånden, så mangler jeg stadig at finde en fast pige, hvor der er kemi til stede... og hvor billerne rent faktisk passer med virkeligheden!

SÅ jeg søger nu en arvtager, som kan opfylde mine behov :)

!!! En dansk pige, omkring starten af 30'erne, som ved hvad hun vil ha'. Slank med lidt former måske og meget gerne nogle ret store NATURLIGE bryster. Et naturligt, venligt/sødt væsen, imødekommende og interesseret i at gi OG få en god oplevelse, mere end 'en gang. Gerne til besøg i hyggelige, måske private, omgivelser og ikke blot et 1. værelses kneppe-kammer. I så fald at denne skønhed ikke har et fast sted i Nordjylland, så byder jeg gerne indenfor på et pænt hotel, hvor vi kan hygge et par timer!

Brødre, kom gerne med forslag og links til 'troværdige' piger som kunne passe ind...

... og til jer dejlige piger, så send mig gerne en privatbesked, hvis du/I mener at være noget for mig :)

På forhånd mange tak fordi I læste med og måske kom med forslag eller beskeder.

En dejlig søndag til jer alle.

Kinky Jill er da stadig aktiv og har såmænd også en annonce på EG i dag.

Så ved ikke hvor du @Selected9000 har det fra ?

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rubert Det er ikke den 'Kinky Jill' som annoncerer her på EG i øjeblikket.

De deler åbentbart det samme GP navn (?!) Den KJ jeg referer til, er flere steder her på EG, beskrevet som stoppet i brancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke der er lidt navne forvirring i stedet, for 2 måneder siden skrev du samme historie om Kinky Jenny :-D

Vh Rubert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 8 minutter siden:

Mon ikke der er lidt navne forvirring i stedet, for 2 måneder siden skrev du samme historie om Kinky Jenny :-D

Vh Rubert

Er det en ny, alternativ form for anmeldelse? :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

So oder so: Min egen erfaring er, at en fast glædespige langt er at foretrække. Men det er der uden tvivl forskellige meninger om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

So oder so: Min egen erfaring er, at en fast glædespige langt er at foretrække. Men det er der uden tvivl forskellige meninger om.

Min erfaring er, at en eller flere faste glædespiger langt er at foretrække :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Min erfaring er, at en eller flere faste glædespiger langt er at foretrække :-D

Jamen, jeg har da også flere i "stalden". Man begynder måske med en, og så produktudvikler man :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Min erfaring er, at en eller flere faste glædespiger langt er at foretrække :-D

Har man svært ved at håndtere følelser, eller bliver man let forelsket, eller forveksler man god sex med kærlighed, er jeg helt enig i at en spredning af sæd.... øhhh pengene er et fint træk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig i, at når man finder noget "kvalitet" så gælder det om at holde fast i samme... Besøg efter besøg bliver bare bedre og bedre ...

Naturligvis findes der mange gode og søde GP'er derude med de kvaliteter du søger - Ind imellem syntes man bare, at de "gemmer sig godt" og man skal gå så gruelig meget igennem før hun er der... :-(

Held & Lykke med at finde hende, der opfylder forudsætningerne... - er selv i "samme båd"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, for 22 timer siden:

Kære forum, brødre og glædespiger...

Jeg har igennem årene haft mere eller mindre held med at finde mit 'fri-rum'. Tit og ofte er jeg blevet slemt skuffet når dåren til GP'erne er blevet åbnet foran mig. Det er muligt at jeg sætter krav, måske for store krav, men ik destro mindre, så er jeg altså blevet skuffet... mest af alt, fordi billederne på pigernes profiler, meget sjældent er lig med virkeligheden. Nogen vil sikkert proglamerer at, det ikke længere burde overraske mig i denne farverige branchen. Det gør det egentlig heller ikke - ihvertfald ikke længere, selvom jeg da ville ønske at søgningen efter den perfekte GP var mere transperant :)

Jeg har været heldig igennem tiden at ramme "spot ON" et par gange... altså møde en GP der rent faktisk lignede billederne på profilen 100%. Kinky Jill, var seneste skud på stammen... en fantastisk tøs, som desværre er stoppet :-o

Kinky Jill var en dejlig dansk pige i start 30'erne (tror jeg), som havde et dejligt og naturligt væsen. Flot ansigt og nogle dejlige læber ;) Lækker krop med par store DD/E bryster som jeg tit fik lejligheden for at lege med! Der var KEMI, så simpelt var det... jeg ved udmærket at hun tjente gode penge på mig, men jeg fik lige netop det jeg ville ha... og mere til, som tiden gik :)

Som skrevet, så er Jill stoppet i branchen - hvilket jeg stadig begræder! Men det er tid til at finde hendes afløser... men efter at have søgt i noget tid efterhånden, så mangler jeg stadig at finde en fast pige, hvor der er kemi til stede... og hvor billerne rent faktisk passer med virkeligheden!

SÅ jeg søger nu en arvtager, som kan opfylde mine behov :)

!!! En dansk pige, omkring starten af 30'erne, som ved hvad hun vil ha'. Slank med lidt former måske og meget gerne nogle ret store NATURLIGE bryster. Et naturligt, venligt/sødt væsen, imødekommende og interesseret i at gi OG få en god oplevelse, mere end 'en gang. Gerne til besøg i hyggelige, måske private, omgivelser og ikke blot et 1. værelses kneppe-kammer. I så fald at denne skønhed ikke har et fast sted i Nordjylland, så byder jeg gerne indenfor på et pænt hotel, hvor vi kan hygge et par timer!

Brødre, kom gerne med forslag og links til 'troværdige' piger som kunne passe ind...

... og til jer dejlige piger, så send mig gerne en privatbesked, hvis du/I mener at være noget for mig :)

På forhånd mange tak fordi I læste med og måske kom med forslag eller beskeder.

En dejlig søndag til jer alle.

Hej med dig, jeg har valgt DinaG som min faste glædespige, hun er vildt dejlig og smuk også gør hun sit arbejde til UG armen altså hvor er hun bare dejlig, ser hende en gang om måneden ca. 2 timers lækker hygge og GF oplevelse. Kan varmt anbefale hende, p's snupper lige 2 timer med hende her i ugen :P du kan møde hende rundt omkring i Jylland og i Kph.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...