Guest Kintamani Skrevet 9. Oktober, 2016 Er der nogen, der fornylig har været i Solbjerg? Hun plejer at annoncere i EB; men det gør hun ikke for tiden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsomanen 1 Skrevet 13. Oktober, 2016 Hun har pt. ingen piger, dem med stjerner på skulderen sendte de sidste 2 piger med flyveren hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 18. Oktober, 2016 Levere Nana så selv massagen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soy 139 Skrevet 18. Oktober, 2016 Om hun selv leverer massagen skal jeg ikke kunne sige, men jeg har været det nye sted og det ligger sådan set lige så diskret som det gamle. Men massagen foregår i et lille værelse, som ligger ved siden af stuen. Kun adskilt af en stor skydedør. Man kan høre ALT (og jeg mener ALT) hvad det bliver sagt og gjort i stuen. En lidt sær fornemmelse at kunne følge så nøje med i livet i dagligstuen, mens man er i gang. Der er sikkert lige så lydt den anden vej Kedelig ting at nogen er blevet sendt hjem. Den ene af pigerne var på alle måder et helt OK bekendtskab. /Soy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg