Marcus 102 Skrevet 8. Oktober, 2016 (edited) Havde lige en friaften, der skulle udnyttes, så browsede piger og anmeldelser igennem på Fyn, og valget faldt (ud fra billeder og anmeldelser) på Cinthia i Odense. https://annoncelight.dk/showad/216015 Det var et HELDIGT valg. Kan ikke mindes at have fået et så godt og langvarigt blow... Damn! det var Grænseoverskridende lækkert. Mistede nærmest fornemmelsen få tid og sted. En udsøgt fornøjelse at mærke hendes våde mund lave de mest fantastiske suttebevægelser. Det gjorde det heller ikke dårligere, at jeg kunne se på det hele samtidigt i væg -og loftspejlene. Det behøvede aldrig at slutte... og Cinthia havde heller intet hastværk. Det virkede nærmest som om hun nød at slikke min, i øvrigt fuldstændig gennemsnitlige pik. Under akten brugte jeg hænderne flittigt på hendes Virkeligt lækre bryster (endnu bedre en billederne viser), og fik også lige en finger listet ind (ingen protester her) . Fuck hun var stram! Havde dog på forhånd besluttet, at jeg ville kneppe hende også. Så om på ryggen med skønheden, på med frakken, og heldigvis var hun blevet naturlig våd af det lange forspil, så den gled lækkert og glat ind i hendes stramme fisse. Det føltes straks Alt for godt og jeg måtte hurtigt pause. Det nyttede dog ikke noget. Kort efter, at jeg startede med at kneppe hende igen, kom jeg for hårdt, og kom vist også til at tage lidt for hårdt fat i hende. Hun tog det dog pænt, og tørrede mig af, hvorefter hun, på opfordring gav mig ca. 10 minutters rygmassage. Jeg havde bestilt en halv time med massage, superfransk og sex for 800 kr., og jeg fik Mere end jeg havde forventet. Et Fan-fucking-tastic blowjob og dejlig massage både før og efter akten. Tip: Pas på den stramme fisse ("it will fuck you over"), og nyd det lange, gode blow, så tingene ikke ender for hurtigt. Cinthia har i hvert fald ikke travlt, så take it easy drenge. Eneste minus var, at jeg inden vi startede, både skulle vaske pik (havde lige været i bad) PLUS renses af med vådservietter. Hader det møg! Den gode stemning blev dog hurtigt genskabt, da jeg bad om lidt indlednings-massage med hendes lækre bryster lige op i synet, Fuck det er lækkert at slikke og sutte på dem, og det lyder til hun nyder det (eller faker det ret godt). Det sker ind imellem, at man en halv time efter et GP besøg tænker, at man sgu egentlig godt kunne have brugt de penge på noget mere fornuftigt... Ikke denne gang Maksimal gentagelsesfare! Tror hun er farlig for ens pengepung. Redigeret 8. Oktober, 2016 af Marcus Tilføjelser 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 250 Skrevet 8. Oktober, 2016 Er det hende på billederne så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcus 102 Skrevet 9. Oktober, 2016 Det tror jeg sådan set, dog synes jeg hendes babser var endnu flottere i virkeligheden. Rart når det går den vej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 250 Skrevet 9. Oktober, 2016 Ja det lyder ikk så dårligt så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 10. Oktober, 2016 Lyder lækkert Hvor er vi henne af i Odense - en af de velkendte adresser, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 10. Oktober, 2016 tzatiki skrev, for 6 timer siden: Lyder lækkert Hvor er vi henne af i Odense - en af de velkendte adresser, eller? http://side6.dk/resultatside/?q=cinthia Adresse i denne annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 250 Skrevet 10. Oktober, 2016 Hun er vist bare ikk så god til bh størrelser for dem hun går rundt med er vist lige en tand større end c-skål som hun selv skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg