Hop til indhold
Marcus

Cinthia - Blow så englene synger

Recommended Posts

Havde lige en friaften, der skulle udnyttes, så browsede piger og anmeldelser igennem på Fyn, og valget faldt (ud fra billeder og anmeldelser) på Cinthia i Odense.

https://annoncelight.dk/showad/216015

Det var et HELDIGT valg. Kan ikke mindes at have fået et så godt og langvarigt blow... Damn! det var Grænseoverskridende lækkert. Mistede nærmest fornemmelsen få tid og sted. En udsøgt fornøjelse at mærke hendes våde mund lave de mest fantastiske suttebevægelser. Det gjorde det heller ikke dårligere, at  jeg kunne se på det hele samtidigt i væg -og loftspejlene. Det behøvede aldrig at slutte... og Cinthia havde heller intet hastværk. Det virkede nærmest som om hun nød at slikke min, i øvrigt fuldstændig gennemsnitlige pik. Under akten brugte jeg hænderne flittigt på hendes Virkeligt lækre bryster (endnu bedre en billederne viser), og fik også lige en finger listet ind (ingen protester her) . Fuck hun var stram! Havde dog på forhånd besluttet, at jeg ville kneppe hende også. Så om på ryggen med skønheden, på med frakken, og heldigvis var hun blevet naturlig våd af det lange forspil, så den gled lækkert og glat ind i hendes stramme fisse. Det føltes straks Alt for godt og jeg måtte hurtigt pause. Det nyttede dog ikke noget. Kort efter, at jeg startede med at kneppe hende igen, kom jeg for hårdt, og kom vist også til at tage lidt for hårdt fat i hende. Hun tog det dog pænt, og tørrede mig af, hvorefter hun, på opfordring gav mig ca. 10 minutters rygmassage.

Jeg havde bestilt en halv time med massage, superfransk og sex for 800 kr., og jeg fik Mere end jeg havde forventet. Et Fan-fucking-tastic blowjob og dejlig massage både før og efter akten.

Tip: Pas på den stramme fisse ("it will fuck you over";-)), og nyd det lange, gode blow, så tingene ikke ender for hurtigt. Cinthia har i hvert fald ikke travlt, så take it easy drenge.

Eneste minus var, at jeg inden vi startede, både skulle vaske pik (havde lige været i bad) PLUS renses af med vådservietter. Hader det møg!

Den gode stemning blev dog hurtigt genskabt, da jeg bad om lidt indlednings-massage med hendes lækre bryster lige op i synet, Fuck det er lækkert at slikke og sutte på dem, og det lyder til hun nyder det (eller faker det ret godt).

Det sker ind imellem, at man en halv time efter et GP besøg tænker, at man sgu egentlig godt kunne have brugt de penge på noget mere fornuftigt... Ikke denne gang :)

Maksimal gentagelsesfare! Tror hun er farlig for ens pengepung.

 

Redigeret af Marcus
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lyder lækkert :-)

Hvor er vi henne af i Odense - en af de velkendte adresser, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...