Hop til indhold
Guest GP Lover

Ægte latina Wendy i Svendborg

Recommended Posts

Guest GP Lover

Så var jeg en tur på sydfyn og besøgte Wendy.  I telefonen lød hun rigtig sød og ikke som en af de mange "afro"latinaer der huserer rundt omkring i landet., men jeg var nu alligevel lidt skeptisk, da jeg er blevet snydt et par gange.

https://annoncelight.dk/showad/215858

Da jeg kom fik jeg adresse og blev lukket ind. Det er hende på billederne, en ægte latinapige med det sødeste smil jeg længe har fået og mørke levende øjne. Billederne er som sagt øgte nok, men som hun selv sagde, "I weigh a litle more now", jeg vil tro 10 kg eller sådan - ihvert fald mere end billederne antyder. Det betød dog ingenting for mig, da hun var en virkelig sød og dejlig pige. 

Jeg havde egentlig hun bestilt et kvarter til 500 , men besluttede mig for en halv time til 1000 inklusiv superfransk. Hun suttede helt ind til roden, og jeg var lige ved at komme før tid, så jeg stoppede hende. Slamberten fik også lige en tur mellem hendes store ægte kasser...uhmm det var godt

Så skulle vi i gang og hun kørte kondomet på med munden, virkelig godt når de kan det ordentligt :)..

Jeg fik hende til at lægge sig på alle fire , og jeg kørte den ind doggy style, dog ikke så lang tid som jeg havde håber, da jeg kom alt for hurtigt fordi hendes dejlige store røv klaskede så deligt. 

Efter en hurtigt skyller ude i badet var jeg ude igen  - vil tro jeg var der i alt 30-35 minutter. Hende besøger jeg helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexgladmand
afløbsrenseren skrev, for 14 timer siden:

jaaa, har også haft kikket på hende, måske jeg sku køre den vej forbi ;) 

 

VH 

Det kan du roligt gøre. Jeg var hos hende sent i aftes, og det var en skøn omgang hun gav. Jeg havde råd til et kvarter, men var der i hvert fald i 20 minutter. 

Hun suttede mig med gummi mens jeg rørte ved hendes dejlige bryster. Et par store a slagsen. Tror jeg vil have spansk næste gang - for en næste gang bliver der helt sikkert.

Derefter til tradittionel missionær, hvilket er min foretrukne posistion, da jeg kunne kigge i hendes brune smukke øjne. Det tønder migen del at have øjenkontakt, når jeg kommer, og hun holdt kontakten hele tiden efter jeg havde sagt det til hende.

Hun snakker udemærket engelsk i øvrigt, så det er let at tale med hende.

mht til billederne så tror jeg det er lidt photoshoppede hen over maven, men om det er ti kg, der er fjernet ved jeg ikke. Det betyder nu heller ikke ret meget med sådan en smuk varm kvinde, der er så glad for sex som hun, eller vel rettere, sådan virkede det i hvert fald, men jeg følte ikke at det var skuespil.

mht til alder så er jeg mere usikker tror hun må være omkring de 30 sådan cirka. 

En rigtig sød og kærlig pige, som jeg kan anbefale, hvis I er til spanske piger med store bryster og et smukt ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
Sexgladmand skrev, for 4 timer siden:

Tror jeg vil have spansk næste gang

Hun har i hvert fald et par lækre atributter, som rorpinden kan køres af imellem, så glæd dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...