Hop til indhold

Recommended Posts

Okay jeg er lige kommet hjem fra lara i Fredericia 

Og hold nu da op en overraskelse det var havde ingen ide om hvor hun så ud i ansigt og var en smule nervøs 

Men den nervøsitet forsvandt da jeg kom ind i lejligheden og så hvad der stod bag døren. En lille fin og fræk sag ikke så høj men det gjorde bare hende mere lækker synes jeg der. Sted var pænt meget fin lejlighed fik tilbudt bad 

Vi smide tøjet og det blev ikke værre af den grund sikke en krop hun havde DAMN siger jeg bare det hele passede sammen fra top til tå 

Hun startede ud med et blowjob hvor hun fik sat kondomet på med mund det var en smule frækt og fint på samme tid så suttede hun lidt og fik og vide jeg bare skulle sige til når jeg vil knalde men skulle lige have lidt 69 først 

Først læggene på side og så missionærer og lidt løft hvilket hun virkede overrasket over. Der lød og føles et par gange som om hun kom men det var det så ikke endte med en shot på krop og så blev jeg igen spurgte om jeg vil have et bad om takke ja bagefter smuttede hun lige i et hurtigt bad os lå vi og hygge i den sidste tid inden vi sagde farvel fordi hun ikke vil i problem(forståligt nok) 

Hun rejser på søndag tilbage til polen så skynd jer forbi hun er det værd 

Pige 9/10

Stedet 9/10

Gentagelse 100% hvis hun kommer tilbagetil danmark igen 

Skam en rigtig god start på weekenden og skal lige siges kørte der ned uden nogen vide om hende kun om stedet 

 

https://annoncelight.dk/showad/215920

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...