Hop til indhold
meik

Amanda Aalborg?

Recommended Posts

Har snakket med dem, men deres priser er helt hen i vejret.... 1 times 3kant vil de ha 4400 kr. for..... Ifølge deres priser på deres profil.... De kan man få til 2000 hos de 2 polske lejre i Aalborg og hos anays og jessica i Brønderslev.... Dem i Brønderslev har fået fine anmeldelser, især anays, så prøv at kigge der i stedet. Medmindre du direkte søger dansk, eller prøv 20 årige Rebecca på annoncelight ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest camillaaalborg01

Hvis folk er utilfredse med vores priser kan man som sagt vælge det fra. Vi har diskuteret om vi skulle lave dem om, men har kun hørt en brokke sig. Må jeg høre hvad dit argument for det skulle være billigere? jo mere konkret du kan fortælle det jo bedere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Camillaaalbor01, d'herrer,

umiddelbart vil jeg tilslutte mig Verbal's betragtning, mht prislejet, og da jeg desværre falder for aldersgrænsen på de 40, har jeg ingen mulighed for at bibringe oplysninger og pigernes fortrædeligheder,

men, Camilla har en stærk pointe og jeg kan for min del bekræfte at de bedste GP oplevelser jeg har haft somregel også har været de dyreste...

Pigerne er åbenlyst bevidste om det de yder og de penge de ønsker at få for disse ydelser, og skulle de to ting vise sig ikke at stemme overens, er der jo aldrig nåde at spore herinde på EG... ;-)

PF 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bare ikke se hvordan der bliver losset 2000 oveni, bare for at være med... Den 3kant jeg søger er det på ingen måde at pigesex er nødvendigt, så helt pedantisk og navlepillende, så skal i kun lave det halve arbejde, men så er vi også nede i detaljerne. Jeg er nok bare nordjyde og sparsommelig (læs. nærig :P), og synes i burde følge "markedet" bare en smule. I ligger i den dyre ende i forvejen.

Men uanset hvad jeg siger, er det jo jer der sætter prisen, og så må jeg tage til Brønderslev istedet. Og nu må jeg forberede mig på de obligatoriske, har du ikke råd... man får hvad man betaler for... Yada yada yada :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest camillaaalborg01

Ja, vi er også blevet enige om de 2000 skal slettes så det kun er selve ydelserne der bliver betalt for, hvilke jeg syntes er fuldt ud fair. Og vi er begge to unge piger med fine små stramme misser så prisen er præcis som den burde ;)

- Hav en god aften :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...