Hop til indhold
FrækFyr

Utro Julie

Recommended Posts

Overvejer kraftigt at besøge :

https://annoncelight.dk/showad/202717

men vil dog gerne vide lidt mere end den noget sparsomme annonce røber :-)

hvor gammel cirka er Julie ? Tyk/tynd ?, hvor store er brysterne ?  Hvor i landet kan hun besøges ? Og de 1200 hun skriver, er det for en halv time ? Hvad inkluderer det, sutter hun uden og vil hun tungekysse, må man snave hende i stjernen ?

Fortæl lidt om hende ;-), for må jo indrømme at jeg tændes lidt om fantasien om at hun er utro ;-)

fortæl fortæl og jeg kvitterer med en beretning senere ;-)

god weekend. 

Mvh. Fræk fyr

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
FrækFyr skrev, for 16 minutter siden:

Overvejer kraftigt at besøge :

https://annoncelight.dk/showad/202717

men vil dog gerne vide lidt mere end den noget sparsomme annonce røber :-)

hvor gammel cirka er Julie ? Tyk/tynd ?, hvor store er brysterne ?  Hvor i landet kan hun besøges ? Og de 1200 hun skriver, er det for en halv time ? Hvad inkluderer det, sutter hun uden og vil hun tungekysse, må man snave hende i stjernen ?

Fortæl lidt om hende ;-), for må jo indrømme at jeg tændes lidt om fantasien om at hun er utro ;-)

fortæl fortæl og jeg kvitterer med en beretning senere ;-)

god weekend. 

Mvh. Fræk fyr

Hej Fræk fyr

Det meste af det du spørger om står i annoncen: Hun er 27 år, 58 kg tung og 170 i højden. Det indikere, at hun er ret slim ...

Ligeledes står der, at hendes udgangspunkt er Århus.

Hun har formentlig ikke store bryster.

Jeg har ikke selv prøvet hende, men jeg har en troværdig kilde der har.

Hun skulle være ganske i orden. og går vist ikke så meget op i tiden, bare at I hygger jer, i den time, som de kr. 1.200,00 dækker.

Jeg har tænkt mig at prøve hende engang - hvem "kommer" først af os to ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Jeg har vist nævnt hende et par gange i forbindelse med andet. 

Men Julie er pt. min favoritpige i branchen. Så det i sig selv må da tælle for lidt ;)

hun er med på det meste, så længe alt det ubehagelige kun går ud over dig. Jeg tænker da også godt at du må slikke hende i stjernen. Jeg tror bare ikke at hun kysser med dig bagefter så ;) 

hun har efter min mening en rigtig flot og naturlig slank ungpige krop.  Hun er generelt meget naturlig, sød og sjov, og der er ingen sure miner hvis du skulle have lyst til noget hun ikke selv synes er frækt.

da hun gør det meget af lyst, så er det selvfølgelig også lidt forskelligt hvad hun tilbyder. Men jeg kan godt sige at hun ikke er til sæd i munden, analt på hende og sex uden kondom. 

Men hun giver et mesterligt blow, og kan også godt tage en hulens masse pik, lige så meget som du kan gi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...