Apollo 66 Skrevet 7. Oktober, 2016 Jeg rejser alene til Hamburg i uge 42 og vil være et smut forbi Harmony og Babylon. Begge steder vil være min første gang. Er der mon nogle andre herinde fra, der vil være dernede i den periode? Det er jo altid rart at have nogle andre at snakke med. Udover det står Geiz klub på min liste og fantasy lounge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 17. Oktober, 2016 (edited) Apollo skrev, den 7/10/2016 at 14:37: Udover det står Geiz klub på min liste Var forbi Geiz Club i fredags - og aldrig har jeg da set så mange piger der - hele hjørneplyssofaen var fuld og 3 piger var nødt til at stå op og gøre sig til. Vi gik dog hurtigt igen, da hverken Ras eller jeg synes høj musik indbyder til romantik - men han fik da lige set klubben og ellers var vi lidt rundt "im Kiez" og se "seværdighederne" - men der var utrolig mange folk på gaden, selvom det regnede og de ret få gadepiger, der var der, måtte stå med paraply og de havde pga. folkemængden svært ved at trænge igennem og vi kunne nemt undgå de mest påtrængende Redigeret 17. Oktober, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 66 Skrevet 18. Oktober, 2016 Fedt. Jeg er i Hamburg nu...vil forbi Babylon i morgen, men Geiz lyder også godt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg