Hop til indhold
Taurus

Hjælp !!!!

Recommended Posts

Siden der er kommer reklamer i begge sider på introsiden, er bogstaverne blevet så små, at jeg ikke kan læse teksterne mere. Jeg har lige været til synstest og fået nye briller, så det kan ikke være mig, der er noget galt med. - Har skrevet til "admi", men ikke fået svar. - Hvem kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Taurus skrev, for 32 minutter siden:

Siden der er kommer reklamer i begge sider på introsiden, er bogstaverne blevet så små, at jeg ikke kan læse teksterne mere. Jeg har lige været til synstest og fået nye briller, så det kan ikke være mig, der er noget galt med. - Har skrevet til "admi", men ikke fået svar. - Hvem kan hjælpe?

Hej Taurus!

Vi har umiddelbart ikke ændret på skriftstørrelsen. På papiret er den da også en fin størrelse. @SDad har nok ret i at du måske har været ved at zoome. Hvis dette ikke er tilfældet må du gerne lægge et screenshot op, så vi kan se hvad det er vi skal forholde os til.

Fremover kan du skrive din feedback i tråden "Feedback om Eroguide", så er der størst chance for at jeg eller Admin ser den. Det er kun fordi jeg er så nysgerrig/hjælpsom, at jeg så den, i denne omgang:
https://www.eroguide.dk/forum/forum/41-feedback-om-eroguidedk/

Go' weekend!

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...