Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har egentlig ikke selv været ved så mange af dem, men Laura er helt eminent.

Kunne godt tænke mig at høre, hvem I andre synes er de bedste danske piger som branchen har at byde på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deep T skrev, for 2 timer siden:

Jeg har egentlig ikke selv været ved så mange af dem, men Laura er helt eminent.

Kunne godt tænke mig at høre, hvem I andre synes er de bedste danske piger som branchen har at byde på?

Nu findes der jo flere "Laura'er"

Gi'r du et hint?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så fedt at "drengene" Anders Jensen og Deep T. er herinde, når snakken falder på Laura..."The One And Only"..

Fuldstændig absurd at en pige som Laura/Nanna, har en i sin fagn så snart man har været hos hende, glemmer man hende ikke..

En pige der nu har været i branchen i hvad...5-6 år..og endnu er der ingen DANSKE brunetter der når hende til stiletterne..BUT HOW IS THAT POSSIBLE?

Det er fantastisk Laura og DU er fantastisk!!

Lidt ærgelig at GB'et ikke blev gentaget, men hey: Jeg er sikker på der stadig er nogle som stadig sidder og storsmiler over at have været med til sådan en "Once-In-A-Lifetime Oplevelse"

PS. Piger. I må stramme jer an hvis i skal følge med Laura/Nanna!

PPS. Den eneste pige der om nogen mindede om Laura/Nanna både i sødme, smil og krop, var dansk/Italienske Claudia som kortvarigt var hos Pussygalores, men desværre er det mere end 7 år siden..

Hun var også en vildkat!

 

Syntes vi burde starte en indsamling til en stor taknemmelighedsgave til den dag Laura stopper i branchen.

Den dag kommer.

Desværre.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Punkt 11 i forum reglerne burde enten håndhæves eller fjernes. Ideelt set håndhæves, men det er måske pengene som bestemmer. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deep T skrev, 1 time siden:

Men er der reelt nogen, der har lyst til at smide nogle danske favoritter ind? Det kan da ikke passe andet :)

Men hvad vil du bruge det til? - Er det X-factor, vild med dans eller kage-bagning, du vil efterligne? - Vil du udråbe vinderne og opfordre alle til at kneppe dem, hvis ikke de har været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 22 timer siden:

Men hvad vil du bruge det til?

Såmænd bare, i al beskedenhed, lade det indgå i mine overvejelser om, hvorvidt jeg vil aflægge dem et besøg. På den front skiller det sig ikke så meget ud fra ALT andet, der foregår herinde, Pigeforsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, den 8/10/2016 at 11:16:

Punkt 11 i forum reglerne burde enten håndhæves eller fjernes. Ideelt set håndhæves, men det er måske pengene som bestemmer. 

Du kunne også bare have rapporteret indlægget :)

 

Int

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det tid til dansk/italienske Claudia igen hos PG...

Spørgsmålet  er bare billederne som vel er en 5-6 år gamle..og om hun virkelig er tilbage eller det er en narrefisse fra PG's side..

Up to date billeder er altid at foretrække og ja..Vi bliver ældre hver eneste dag.

Glemmer aldrig det GB hvor hun styrede showet og glædeligt fik både forfra, bagfra og fra siden..og hvor hun lykkeligt klynkede og hjuede..og hendes kønne ansigt og brune øjne lyste op!

Sei Bella, Claudia..Så er det bare om det passer??

http://pussygalores.dk/

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...