Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

ja der nok nogen der får et smil på læben nu, men hvad faen.. til info opholder jeg mig nu i pattaya, skriver på ipad så se igennem slå fejl ;-)

Er det normalt at blive afvist i en beer bar hernede ?  Har lige været i 'drinkingstreet' et par timer... og da jeg skulle betale spurgte jeg om hun ville bar fines - hun sagde nej...

men må jo indrømme jeg er ikke den bedste går i byen menneske.. drikker kun øl hvis jeg bliver budt ellers holder jeg mig til cola og måske et par smirnoff ice... er heller ikke typen der slår om sig og papler/snakker løs.. men har dog lært at give dem et par lady drinks både hende og en kollega fik et par stykker og endte det med at bruge 900 bath i den bar...

syntes det er lifdt tung... nogen der har nogle imput ?

 

mvh

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 11 minutter siden:

syntes det er lifdt tung... nogen der har nogle imput ?

Der er vel andre fisk i søen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er blevet mere almindeligt i Pattaya. Nogen spørger om de er interessede i barfine inden de køber LD'er. Det er jo ærgerligt at det er blevet sådan og heldigvis er de fleste stadig interesserede i hvert fald i ST. LT er blevet lidt mere sjældent - igen desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
smokehat skrev, for 11 timer siden:

Hej

ja der nok nogen der får et smil på læben nu, men hvad faen.. til info opholder jeg mig nu i pattaya, skriver på ipad så se igennem slå fejl ;-)

Er det normalt at blive afvist i en beer bar hernede ?  Har lige været i 'drinkingstreet' et par timer... og da jeg skulle betale spurgte jeg om hun ville bar fines - hun sagde nej...

men må jo indrømme jeg er ikke den bedste går i byen menneske.. drikker kun øl hvis jeg bliver budt ellers holder jeg mig til cola og måske et par smirnoff ice... er heller ikke typen der slår om sig og papler/snakker løs.. men har dog lært at give dem et par lady drinks både hende og en kollega fik et par stykker og endte det med at bruge 900 bath i den bar...

syntes det er lifdt tung... nogen der har nogle imput ?

 

mvh

K

Kommer i tanke om mit princip med at jeg skal lade den prostituerede vælge mig! Hvis der ikke er kontakt, hvis kvinden ikke smiler og VIL mig, så er det bare videre rundt med karussellen. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo det går bedre...men rigtig nok lade dem hendvende sig til en også kan man rimelig hurtigt mærke om der er interesse.

problemet var måske også jeg ikke gik på de store steder i downtown... holder. Ignlidt ude i preferien hvor man kan høre sig selv for musikken.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu lige en Update...

går faktisk ok efter jeg fik hul på bylden.. er blevet til et par short time og enkelt longtime med bar piger..

men idag stopped verden så hernede. Sad på et bar komplex på 2 Road da tv blev afbrudt af meddelse om Kongens død...

30 min senere lukkede hele komplexet ned... sidste jeg har hørt er det hele er lukket ned 1 måned..

tager hjem med flyveren i morgen tidlig klokken 9 og har tjekket at taxaen henter mig trods sitiuationen

 

mvh

k

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 20 timer siden:

Nu lige en Update...

går faktisk ok efter jeg fik hul på bylden.. er blevet til et par short time og enkelt longtime med bar piger..

men idag stopped verden så hernede. Sad på et bar komplex på 2 Road da tv blev afbrudt af meddelse om Kongens død...

30 min senere lukkede hele komplexet ned... sidste jeg har hørt er det hele er lukket ned 1 måned..

tager hjem med flyveren i morgen tidlig klokken 9 og har tjekket at taxaen henter mig trods sitiuationen

 

mvh

k

Soi 6 er åben igen. De har fået besked på, ingen musik eller synlig festen, men man må gerne servere alkohol og pigerne arbejder også, de har bare mere normalt tøj på end normalt.

Angående at blive afvist i Drinking Street så er Drinking Street ikke et sted jeg opfatter som et pick-up sted. Nogen af pigerne er på fast løn i de barer så de er ikke til BF. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Fissehviskeren skrev, for 54 minutter siden:

Soi 6 er åben igen. De har fået besked på, ingen musik eller synlig festen, men man må gerne servere alkohol og pigerne arbejder også, de har bare mere normalt tøj på end normalt.

Angående at blive afvist i Drinking Street så er Drinking Street ikke et sted jeg opfatter som et pick-up sted. Nogen af pigerne er på fast løn i de barer så de er ikke til BF. 

 

Hej.

Fin melding.

Hold os endelig underrettet om udviklingen i Thailand og specielt i/omkring Pattaya og Jomtien. Vi er nok mange brødre her hjemme, der følger situationen med spænding.

Jeg går ud fra, at det barkomplex, som smokehat nævner er det område, der ligger på 2.Rd. lige op mod Soi 10. Der kommer jeg selv en del, da det ligger meget centralt i forhold til mit normale hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 14/10/2016 at 15:38:

Hej.

Fin melding.

Hold os endelig underrettet om udviklingen i Thailand og specielt i/omkring Pattaya og Jomtien. Vi er nok mange brødre her hjemme, der følger situationen med spænding.

Jeg går ud fra, at det barkomplex, som smokehat nævner er det område, der ligger på 2.Rd. lige op mod Soi 10. Der kommer jeg selv en del, da det ligger meget centralt i forhold til mit normale hotel.

 

smokehat skrev, den 14/10/2016 at 23:03:

Nej lægger skråt over for Soi 7 - modsat side..

men ja der jo barkomplexer overalt.

Øhhh nej, Drinking street ligger ved Soi 2. Det er barer med meget pink neon lys og poolborde i midten af en gang. Man går op af en lille trappe til barerne og poolbordene.  

simonplace_01.jpg

drinking_street_4 (1).jpg

hqdefault.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...