Guest OdEnSe Skrevet 6. Oktober, 2016 Annabelle er en ny pige hos Skibhuserpigerne.http://skibhuspigerne.dk/Annabelle.htm Jeg havde fornøjelsen af og besøge denne nye pige igår. Efter lidt skriveri frem og tilbage herinde mødte jeg spændt op hos Annabelle. Billederne er ikke af den bedste kvalitet, men lad jer ikke snyde af dette. Annabelle er både en køn og charmende pige. Vi aftalte en halv time. Annabelle levede fuldt ud op til mine forventninger og mere til. Annabelle er både fræk, imødekommende og ved hvordan hun skal bruge og forkæle en mand. Ser allerede frem til Annabelle kommer til Odense igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 6. Oktober, 2016 Stedet er ikke med diskret indgang!!! Kan desværre ikke besøge stedet, da jeg har en hel del familie boende i dette område.. Så risikoen er høj eksplosiv, for konfrontation.. MEN der findes andre skønne GP i Odense området... Så ??? så stor er min familie heller ikke at de kan dække hele Odense, heldigvis. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OdEnSe Skrevet 2. November, 2016 Så har Annabelle været på besøg hos Skibhuspigerne igen. Måtte lige en tur forbi igen og det var bestemt ikke kedeligt. Der er ting her i livet der tåler at blive gentaget og det samme gør et besøg hos Annabelle. Kridt jeres sko og besøg denne dejlige kvinde når hun kommer til Odense igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tøsen85 72 Skrevet 3. November, 2016 @OdEnSe OdEnSe skrev, for 21 timer siden: Så har Annabelle været på besøg hos Skibhuspigerne igen. Måtte lige en tur forbi igen og det var bestemt ikke kedeligt. Der er ting her i livet der tåler at blive gentaget og det samme gør et besøg hos Annabelle. Kridt jeres sko og besøg denne dejlige kvinde når hun kommer til Odense igen Du er da en herlig gæst at få på besøg og mange tak for de fine ord og nej det bestemt ikk kedeligt når du kommer hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg