Hop til indhold
chewie

Charlotte Aarhus Luksus Massage

Recommended Posts

Jeg er ikke lige så skide erfaren med det her med at lave anmeldelser så bær over med mig hvis det er lidt rodet.

Kommer tit til aarhus med arbejde og synes ikke der er nogle gode steder med danske piger. Fandt så en annonce for http://www.aarhus-luksusmassage.com/ som skulle være nyt. Så det skulle prøves. 

Mødte Charlotte til en halv time. Alderen passer nok ret godt (21) - hun virker ung. . Hun er lækker solbrun, dejlig blød hud og meget venlig at snakke med. Hun har lidt tusser som jeg egentlig ikke er til - men når først musikken spiller så tænker jeg ikke så meget over det. Stedet var rigtig pænt og nemt at parkere udenfor. Telefonpigen var for en gang skyld ikke en stor tyk småsur landbrugsfrue og man følte sig fint velkommen. Dog synes jeg sengens madras var lidt for tynd så var hårdt for mine gamle knæ at lave doggy.

Sexen var god. Hun tog godt med initiativ. Og hun virkede endda lidt nervøs På et tidspunkt spurgte hun om hun måtte prøve at ride mig med ryggen til mens hun twerkede. Det var faktisk ret godt og sjovt. 

Pigen: 8 ud af 10

Stedet: 9 ud af 10

Sexen: 9 ud af 10

Gentagelsesfare: Høj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Det lyder som en god oplevelse. Den måde du beskriver hun red dig på er i øvrigt på min "do do list"  (så I hvad jeg gjorde de) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, den 6/10/2016 at 18:32:

Jeg er ikke lige så skide erfaren med det her med at lave anmeldelser så bær over med mig hvis det er lidt rodet.

Kommer tit til aarhus med arbejde og synes ikke der er nogle gode steder med danske piger. Fandt så en annonce for http://www.aarhus-luksusmassage.com/ som skulle være nyt. Så det skulle prøves. 

Mødte Charlotte til en halv time. Alderen passer nok ret godt (21) - hun virker ung. . Hun er lækker solbrun, dejlig blød hud og meget venlig at snakke med. Hun har lidt tusser som jeg egentlig ikke er til - men når først musikken spiller så tænker jeg ikke så meget over det. Stedet var rigtig pænt og nemt at parkere udenfor. Telefonpigen var for en gang skyld ikke en stor tyk småsur landbrugsfrue og man følte sig fint velkommen. Dog synes jeg sengens madras var lidt for tynd så var hårdt for mine gamle knæ at lave doggy.

Sexen var god. Hun tog godt med initiativ. Og hun virkede endda lidt nervøs På et tidspunkt spurgte hun om hun måtte prøve at ride mig med ryggen til mens hun twerkede. Det var faktisk ret godt og sjovt. 

Pigen: 8 ud af 10

Stedet: 9 ud af 10

Sexen: 9 ud af 10

Gentagelsesfare: Høj

Hvordan er priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 12 timer siden:

Hvordan er priserne?

Det er slet ikke svært at finde ud af. Nu du alligevel interesserer dig for pigen, har du helt sikkert klikket på linket for at se billeder, ikke sandt :)

Næste skridt er at klikke på fanebladet PRISER

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 1 time siden:

Det er slet ikke svært at finde ud af. Nu du alligevel interesserer dig for pigen, har du helt sikkert klikket på linket for at se billeder, ikke sandt :)

Næste skridt er at klikke på fanebladet PRISER

 

Joh - det virker sikkert på en pc - måske også på nogen mobiler. Men jeg får ikke sidemanden frem når jeg klikker på den på min mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Frisk skrev, for 47 minutter siden:

Joh - det virker sikkert på en pc - måske også på nogen mobiler. Men jeg får ikke sidemanden frem når jeg klikker på den på min mobil.

Præcis, deres hjemmeside har elendig understøttelse af mobiltelefoner. Det er en ret stor fodfejl, jeg har selv en hjemmeside i forretnings øjemed, der er over 50% af alle besøg foretaget på en mobil eller tablet. Genren taget i betragtning, er tallet endnu højere her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 5 timer siden:

Det er slet ikke svært at finde ud af. Nu du alligevel interesserer dig for pigen, har du helt sikkert klikket på linket for at se billeder, ikke sandt :)

Næste skridt er at klikke på fanebladet PRISER

 

Hvis jeg kunne finde priserne havde jeg nok ikke spurgt!!

Forstår ikke helt at du ikke bare lige skriver priserne istedet for eller evt link til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...