Hop til indhold

Nogen der er friske på at tage samlet afsted

Featured Replies

Skrevet

Nogen der er friske på at tage samlet til et thai (eller andre kliniker/bodeller whatever) sted idag? Bare for at få dulmet nerverne og synes selv det er pinligt at gå alene? Bare et sted i københavnsområdet. Hvis man har lyst har selv ferie nemlig  

Skrevet

Hej

Kan ikke i dag, men ellers gad jeg godt.

Hvad med weekenden?

Valter1000

Skrevet
  • Author

Kan du imorgen? Og hvad tid? :)

Skrevet
  • Author

det er også fint

Skrevet

Hej

Først må jeg trække i land i morgen, der er en anden aftale der skal holdes, men er helt klart frisk på et andet tidspunkt.

Hvordan havde du tænkt dig det skulle foregå?

Samtidig med to forskellige piger i hver sit rum? Det er et mere eller mindre et krav fra min side, for tror ikke jeg kan gennemføre noget med tilskuere. 

Valter1000

Skrevet
  • Author

Tænker bare vi følges og så kan vi sige vi er to. Gider heller ikk kikke på. Ved ikke hvornår jeg kan igen

Skrevet
  • Author

måske mandag?

Skrevet

Så mangler I bare tid, sted og hvilken charmeklud I har i brystlommen, så I kan genkende hinanden :D 

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, for 20 timer siden:

Så mangler I bare tid, sted og hvilken charmeklud I har i brystlommen, så I kan genkende hinanden :D 

Vil du med? ;)

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Tjek lige Google maps :ph34r:

Hvad er du frisk på? Alle steder i københavnsområdet. Ishjøj, Albertslund Gladsaxe you name it

Skrevet
jomfru skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er du frisk på? Alle steder i københavnsområdet. Ishjøj, Albertslund Gladsaxe you name it

Holstebro hvor jeg bor, er ligesom i Vestjylland, du ved... den anden side af Danmark :D 

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Holstebro hvor jeg bor, er ligesom i Vestjylland, du ved... den anden side af Danmark :D 

Tænker at jeg lige starter slæden på og tager til Holsterbro (slæden: DSB )

Skrevet
jomfru skrev, for 1 minut siden:

Tænker at jeg lige starter slæden på og tager til Holsterbro (slæden: DSB )

DSB...held og lykke. Vi ses engang på den anden side af efterårsferien så :D 

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, Lige nu:

DSB...held og lykke. Vi ses engang på den anden side af efterårsferien så :D 

Tænker at jeg pakker en overlevelse rygsæk hvis nu de aflyser samtlige toge. Skulle DSB fra Albertslund idag. Så var der en eller anden spade der havde gravet kablerne op haha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.