Hop til indhold
Pikken

GANGBANG med ung nymfoman !

Recommended Posts

Guest Hybris

.... og det er hun også. Rigtig dejlig, sød og megaliderlig. Ikke af de mindste. Lidt lækkert til både gården og gaden ...

Dejlig pige med former. Jeg var med sidste gang og "blæste den af" oppe i hende, for fuld styrke, hele 3 gange. Sådan med sperm og det hele ...

Det er personlig rekord inden for bare én time.

Troede ikke det kunne lade sig gøre. Men hun hjalp selvfølgelig til. Den sidste gang sad hun og red ovenpå mig, som en anden cowgirl. Hun er dygtig til det. Så hun kan varmt anbefales. Og så er hun ikke engang særlig stram ...

Prøv hende - I fortryder bestemt ikke !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 10/6/2016 at 16:34:

.... og det er hun også. Rigtig dejlig, sød og megaliderlig. Ikke af de mindste. Lidt lækkert til både gården og gaden ...

Dejlig pige med former. Jeg var med sidste gang og "blæste den af" oppe i hende, for fuld styrke, hele 3 gange. Sådan med sperm og det hele ...

Det er personlig rekord inden for bare én time.

Troede ikke det kunne lade sig gøre. Men hun hjalp selvfølgelig til. Den sidste gang sad hun og red ovenpå mig, som en anden cowgirl. Hun er dygtig til det. Så hun kan varmt anbefales. Og så er hun ikke engang særlig stram ...

Prøv hende - I fortryder bestemt ikke !

Takker for tippet ! Ser vi dig igen Tommy ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Mig ser I naturligvis igen.

Jeg når det dog ikke i dag ..... desværre.

Hun er god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Pikken skrev, for 14 timer siden:

Takker for tippet ! Ser vi dig igen Tommy ?? 

Desværre ikke i dag - selv om pigen er noget af det smukkeste og kønneste jeg nogensinde hart set.

Men jeg håber nogle af brødrene vil komme meden fyldig beretning.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...