Hop til indhold

Recommended Posts

Tiden var inde til et visit hos Lilly som nu er rykket til nye faciliteter i Valby. Stedet er både pænere og mere diskret. Vi aftalte en halv time og jeg ville gerne tage lidt billeder først så afslutningen skulle bare være et bj som jeg har læst at hun gør så godt. 

Gennem hele forløbet var hun super sød og serviceminded og den halvmekaniske oplevelse jeg havde første gang blev gjort til skamme. Ud over at billederne blev mega ringe pga for lidt lys var der intet at sætte en finger på.

Bj var med gummi da hun er stoppet med at gøre det uden og det er egentlig fint for mig. Det var som andre skriver rigtig godt og hendes teknik er sublim. Ingen hast men stille og rolig opbygning. 

Jeg kommer nok igen :)

Pige 8/10

Sted 8/10

Pris 10/10

Service 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med det manglende link er, at hvis du søger på Lilly på EG kommer der fire annoncer op med en thaitøs fra rødovre. Bid mærke i, at det er stavet med to ll'er, som OP gentagende gange selv gør, så man regner vel med at det er stavet rigtigt?

Dog har jeg en fornemmelse af, at OP mener Lily med bare ét " l ", som bor sammen med Gigi, da der ofte bliver skrevet om disse to. Hvilket jeg kan se, Loppan også går ud fra.

Når man nu laver en så fin anmeldelse, hvorfor så ikke give os den ekstra luksus med et link. Jeg kan desværre ikke prale af at være tankelæser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg linker fra min tlf kan den ikke linke til den eksakte annonce så derfor undlader jeg det når jeg skriver anmeldelser derfra. 

Men tak til jer som har smidt link på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 34 minutter siden:

Når jeg linker fra min tlf kan den ikke linke til den eksakte annonce så derfor undlader jeg det når jeg skriver anmeldelser derfra. 

Men tak til jer som har smidt link på :)

Må være en speciel tlf du har ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bare lurer, disse to pigene flytter jo rundt som nomader. Valby en dag, Østerbro neste og i dag: Ishøj. Hva er dette?

Beklager avsporingen, har nok lest for meget på dette forum 

(Håper dere klarer å lese dette, selv om jeg skriver på norsk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...