Hop til indhold

hvor er den storbarmet julie

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde.

Som overskriften viser søger jeg Julie med de store bryster. Hun var ved holsted nørregade sidste uge. Hvem kan hjælpe?

• 2 weeks later...
Skrevet

er de billedere ægte og er hun et besøg værd ?

Skrevet
ims skrev, for 1 time siden:

er de billedere ægte og er hun et besøg værd ?

Det håber jeg, for jeg skal til Videbæk på torsdag, og er da godt fristet. 

Skrevet

har skrevet lidt med hende hun er der 5 dage endnu og 30 min koster 1000 kr. overvejer lidt et besøg hvis det er den samme julie som er tidligere er omtalt i  videbæk og holsted

Skrevet
  • Author

Hun er den sødeste storbarmet pige jeg har været sammen med. Rigtig sød pige og rigtig nærværende. Hendes engelske sprog er lig nul, men hun plejer at være hurtig med mobil til at oversætte. Hendes billeder, tror jeg nok er ægte. Hendes bryster er i samme størrelse, så det klager man ikke over, hvis man er til kæmpe babser. Jeg skal besøge hende igen før hun tager hjem, men hun plejer at komme tilbage til Danmark, hvis nogle skulle glippe hende et besøg. God tur til jer som besøger hende. Pas nu godt på hende, for hun skal gerne komme igen med positiv syn på lille Danmark

Skrevet

Giver hun gfe oplevelse altså tunge kys?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.