Hop til indhold
Vildmedsex

Tantramassage i Jylland

Recommended Posts

Hej,
Er der nogen der har besøgt Kirsten Maria eller Flora fra www.tantramassager.dk og kan fortælle om hvordan de oplevede det ?
 

Jeg har selv fået massage af hende en del gange og det har været en god oplevelse hver gang. Der er god tid, man får virkelig koblet af og kommer dybt ned i kroppen. Hun bruger hele kroppen i massagen og bevæger sig som en lille fisk i olie. :-) 
Hun kan lide at blive rørt ved, hvis man rører blidt. Hun flytter når hun synes det bliver for meget, uden at det betyder at man ikke må røre igen senere. Hun er ret ukompliceret at være sammen med. Man får massage overalt på kroppen og pikken får massage mange gange. Det er ok at få udløsning, hvis man får lyst til det. 
Rigtig god oplevelse. Skal helt sikkert besøge hende igen. 

Redigeret af Vildmedsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest latissimus
Vildmedsex skrev, den 6/10/2016 at 07:11:

Hun kan lide at blive rørt ved, hvis man rører blidt. Hun flytter når hun synes det bliver for meget, uden at det betyder at man ikke må røre igen senere. Hun er ret ukompliceret at være sammen med. Man får massage overalt på kroppen og pikken får massage mange gange. Det er ok at få udløsning, hvis man får lyst til det. 
Rigtig god oplevelse. Skal helt sikkert besøge hende igen. 

Hej Vildmedsex.. Hun kan li at blive rørt ved? er det også hendes intime steder? og  "pikken får massage mange gange" mener du at hun decideret "spiller" den af på en? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Vildmedsex skrev, den 26/2/2017 at 17:35:

Jeg har været hos Kirsten Maria http://tantriskmoede.dk

 

Jeg har haft en del tantriske oplevelser de sidste 7-8 år, men ikke mødt Kirsten Marie. Hvordan ser hun ud? Kan du beskrive hende?

/Mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...