Hop til indhold
Guest Axl Rose

Tantra

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Hej folkens

Konen har foreslået en gang tantra til os begge. Hun er nok lidt mere alternativ og spirituel end mig. 

Hvor hun får mulighed for yonni massage(??) giver stedet desværre ikke mulighed for ligam (??) massage. På trods af dette skulle tantraen give en enorm orgasme i hele kroppen, som skulle overgå den hurtige orgasme vi normal kender...

Turen koster 3.000kr for et par - og det er det hele værd, hvis oplevelsen er som beskrevet. Men er der nogen af jer, som kan bekræfte om en veludført tantramassage virkelig er så god?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Tantramassage KAN virkelig være en fantastisk oplevelse. Selv har jeg dyrket alle mulige former for Tantra de seneste 7-8 år og det er min erfaring at det tager tid førend man opnår den rette kontakt med sin egen seksuelle energi, som er nødvendig for at opleve de store orgasmiske energistrømninger. Om du modtager massage af lingam bør ikke være så væsentligt, særligt ikke i starten. Det kan forvirre og fokusere ens forventninger omkring lingam, hvilket blokerer for den egentlige kontakt med egen krop og nydelse. Dog kan parmassager efter min mening en god optakt til kærlig sex med ens partner. 

Held og lykke...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...