Hop til indhold

Erfaring med Vikki

Featured Replies

Skrevet

hahahhaa. Erfaringerne er nok begrænsede, hvis det er hendes første dag i branchen.....

Skrevet
  • Author

Tvr - tak for din indsigtsfulde og konstruktive bemærkning. Det kan være at du skulle nøjes med at byde ind, når du har noget at byde på?

Nu skal der jo kun 1 besøg til at afgøre om billederne er rigtige - uanset om man så vælger at vende om i døren eller ej.

Det er så åbenbart også hendes første dag i branchen i dag - ligesom det var i går. Gad vide hvor længe det har været det?

Skrevet

Aldrig set eller hørt om hende før, men glæder mig til at høre en update.

Stedet hvor hun er mener jeg er en lejlighed nogle polske piger tidligere har brugt. Har været der et par gange, men gik altid lidt skuffet derfra. Det skal dog ikke komme en ny pige til last.

Skrevet
Nobody skrev, for 6 timer siden:

Tvr - tak for din indsigtsfulde og konstruktive bemærkning. Det kan være at du skulle nøjes med at byde ind, når du har noget at byde på?

Selvtak, byder ind med glæde.

Om jeg har noget at byde på, afhænger af øjnene der ser, så jeg fortsætter i det velkendte spor. Så kan alle hver for sig vælge om de vil læse det eller ej.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.