Hop til indhold
Guest Flotfyr25

Hvilken pige til sorte kys

Recommended Posts

Guest Flotfyr25

Hej

Jeg tænder enormt meget på alt der har med 2'eren at gøre, deriblandt sorte kys til hende!

Så derfor, hvilken pige mener I har det smukkeste og mest indbydende bagparti (/numsehul) når det kommer til sorte kys? :D

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flotfyr25 skrev, 1 time siden:

Hej

Jeg tænder enormt meget på alt der har med 2'eren at gøre, deriblandt sorte kys til hende!

Så derfor, hvilken pige mener I har det smukkeste og mest indbydende bagparti (/numsehul) når det kommer til sorte kys? :D

Mvh

http://www.pussygalores.dk/kimora.htm

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kimora/

Kimoras "bagparti" er en visuel oplevelse, og hun stiller det gerne til rådighed til at kysse i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det må være voksne damer i stedet for unge sild, er det ikke svært at finde nogen. Hos Buddingepigerne f. ex. Gitte eller Kiki (de er begge søde og imødekommende, Kiki er med på næsten alt, men Gitte har det lækreste ...hul). Damerne i Ahornsgade er også en mulighed (June og Lene har jeg selv nydt det med, men jeg vil tro at flere af de andre også er med på det)

Redigeret af ekek

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
ekek skrev, den 5/10/2016 at 23:39:

Hvis det må være voksne damer i stedet for unge sild, er det ikke svært at finde nogen. Hos Buddingepigerne f. ex. Gitte eller Kiki (de er begge søde og imødekommende, Kiki er med på næsten alt, men Gitte har det lækreste ...hul). Damerne i Ahornsgade er også en mulighed (June og Lene har jeg selv nydt det med, men jeg vil tro at flere af de andre også er med på det)

Kære ekek

Til at starte med, vil da sige tak for dine rosende ord, hvor du omtaler jeg er både sød og imødekommende.

Men kære 'Ven' - jeg bryder mig absolut ikke om at du mener og skriver, jeg er med på næsten alt - det runger meget forkert i mine øre. Så venligst tag dine ord i dig, igen.

Mange tak!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kiki

Det må du undskylde, jeg kan godt se at den formulering kan læses på en måde, som du ikke kan være tjent med. Undskyld!

Hvad jeg mente var egentlig bare, at du i sammenligning med Gitte - som jeg altså også var tilfreds med - gik lidt mere "all in" i legen og ikke virkede forbeholden. Jeg går da ud fra, at du ligesom alle andre har dine grænser, jeg har bare ikke mødt dem den ene gang jeg har besøgt dig. Jeg er ikke sådan en, der forsøger at presse pigen til noget, hun ikke har på programmet, og det er måske noget af grunden til, at massagepiger  - dig og mange andre gennem mange år - altid har behandlet mig rigtig pænt. Men det er da ekstra dejligt, når det jeg har lyst til, uden videre er noget pigen er med på. Ok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik egentlig ikke sagt alt hvad jeg ville, om sorte kys og massagepigers grænser. Jeg ved og forstår at pigerne sætter pris på, at gæsten melder klart ud, hvad han har lyst til. Det har jeg også altid gjort men lige præcis mht sorte kys har jeg det sådan, at jeg ikke på forhånd ved , om jeg har lyst til det. Det er først noget, der nogle gange kommer undervejs, når jeg synes pigen og hendes bagparti er rigtig dejlig. 

Det var faktisk din kollega Gitte (den gang på en anden adresse), der for en del år siden lærte mig at værdsætte sorte kys. Jeg havde aldrig tænkt på at prøve det, men før mit første besøg hos hende havde jeg i hendes tlf-svarer (det var dengang) hørt, at man var velkommen til at slikke hende bagi. Så da jeg lå under hende og havde det rigtig dejligt, prøvede jeg også det, og fandt ud af at jeg kunne lide det. Siden har jeg ofte nydt det, men aldrig sagt til pigen på forhånd, at det vil jeg gerne (for det ved jeg ikke). Men jeg holder selvfølgelig øje med, om pigen omtaler det i sin annonce, og jeg har aldrig haft indtryk af, at jeg har slikket en pige bagi (uanset om det stod i annoncen) som ikke brød sig om det. Ligesom jeg altid er blevet behandlet godt af pigerne, tror jeg også at jeg altid har været en "nem" og behagelig gæst for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
ekek skrev, den 11/10/2016 at 18:24:

Hej Kiki

Det må du undskylde, jeg kan godt se at den formulering kan læses på en måde, som du ikke kan være tjent med. Undskyld!

Hvad jeg mente var egentlig bare, at du i sammenligning med Gitte - som jeg altså også var tilfreds med - gik lidt mere "all in" i legen og ikke virkede forbeholden. Jeg går da ud fra, at du ligesom alle andre har dine grænser, jeg har bare ikke mødt dem den ene gang jeg har besøgt dig. Jeg er ikke sådan en, der forsøger at presse pigen til noget, hun ikke har på programmet, og det er måske noget af grunden til, at massagepiger  - dig og mange andre gennem mange år - altid har behandlet mig rigtig pænt. Men det er da ekstra dejligt, når det jeg har lyst til, uden videre er noget pigen er med på. Ok?

Hej ekek

Mange tak  din undskyldning. 

Det er dejligt du har haft gode oplevelser med GP, og også i mit selskab.

Dejlig søndag, kys kys fra Kiki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...