Hop til indhold
Mads016

Privat pige / milf søges i København

Recommended Posts

Jeg er netop flyttet tilbage til København efter en del år i udlandet, hvilket også betyder at jeg skal have fundet mit netværk af GP'er. Det går ærlig talt ikke for godt og jeg synes jeg spilder mine penge og min tid på falske profiler og dårlig sex, så nu beder jeg I kære folk om hjælp.

Jeg er mest til en god dansk pige (25-45år) og gerne med en smule former. Er ikke fan af hverken tatoo eller falske bryster. Jeg er til en god gang GFE med en kvinde der også har sine fantasier og fornuftig at tale med. Vi skal ikke diskutere fransk litteratur, men en storrygende kontanthjælpskvinde, er ikke min stil.

Jeg er ikke til klinik så søger en person der har et privat sted og ikke har for mange besøgende hver dag.

For et par uger siden mødte jeg Fruen-er-liderlig og havde en fantastisk oplevelse. Nu er mit håb at finde et par andre GP'er i stil med fruen og gerne lidt yngre.

Selvom jeg ved der ikke findes mange af den slag jeg søger, så håber jeg I vil dele ud af jeres foretrukne GP'er og hjælpe mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Prøv studinemilf, hun har fine anmeldelser og har i et andet forum lagt pæne fotos op....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Prøv studinemilf, hun har fine anmeldelser og har i et andet forum lagt pæne fotos op....

Mange tak. Har også læst de gode kommentarer om hende så hun virker som en rigtig god pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan anbefale June

Spændende - tak. Ikke en jeg umiddelbart havde tænkt på, men virker som en naturlig pige med stor sexlyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en enkelt tur med Sara. Rigtig fin oplevelse, og absolut inden for trådstarters ønsker bortset fra at det jo er en klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads016 skrev, den ‎06‎-‎10‎-‎2016 at 23:08:

Nogle erfaringer med de andre piger i Ahornsgade hvor June holder til?

Jeg har erfaringer med Anna. Hun er sød og dejlig med nogle kæmpe bryster. Hun er absolut et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kevin, skriver du anmeldelse, så andre kan få glæde af dine erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Mads i al stilfærdighed, giver du anmeldelse, det ville være en pæn tak for hjælpen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden:

Mads i al stilfærdighed, giver du anmeldelse, det ville være en pæn tak for hjælpen...

Det gør jeg naturligvis. Har ikke været der endnu :-)

Redigeret af Mads016

Del dette indlæg

Link til indlæg
kevin skrev, for 8 timer siden:

Anna er blevet anmeldt flere gange,  blandt andet her. Dengang arbejde hun fra en lejlighed på Amager

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46967-frække-anna/#comment-380993

Jeg mindes ikke hun har fået en negativ anmeldelse endnu.

Kevin

Anna lyder som min en god pige i min smag når man elsker bryster og kvinder på 40. Kan ikke se aktiv link så har du andet må du gerne sende det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads016 skrev, den 6/10/2016 at 23:08:

Nogle erfaringer med de andre piger i Ahornsgade hvor June holder til?

Min faste har god erfaring med June fra tidligere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...