Hop til indhold
ims

Amatørluder afholder GANGBANG

Recommended Posts

Jeg har været med før og det var godt

Men prisen er næsten fordoblet så jeg skal ikke med før prislauget bliver mindre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber hun gentager det señere til en mere fair pris så er jeg deltager igen er på arbejde i morgen

Billederne er de samme men den gang hed hun jenny sugar og dejlige lokaliteter og lækker knep og sut

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Jeg må ikke deltage da jeg ikke har et registeret tekefon nr:-( har kun firma telefon. Øv øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 9/10/2016 at 22:35:

Jeg har været med før og det var godt

Men prisen er næsten fordoblet så jeg skal ikke med før prislauget bliver mindre

det er forkert.... har deltaget begge gange....og prisen har været den samme - så du tager fejl...foregik i sommerhus begge gange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 17/10/2016 at 14:16:

Håber hun gentager det señere til en mere fair pris så er jeg deltager igen er på arbejde i morgen

Billederne er de samme men den gang hed hun jenny sugar og dejlige lokaliteter og lækker knep og sut

forkert - denne q har ikke heddet jennyh sugar....billederne er taget i det sommerhus hvor de to gb blev afholdt...og ja hun var alle pengene værd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 22/11/2016 at 09:33:

Det for dyrt - basta !

jamen smag og behag er jo forskellig, men husk her er der ikke hverken 10 eller 20 deltagere, max 6 deltagere tar hun med, så vi alle kan blive tømt mere end 1 gang og det bedste er - hun nyder det og kommer og sprøjter...så de 2000 for hele programmet incl. anal var fantastisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello

Jeg tilslutter mig Biker, jeg var med sidste hun afholdt GB, og det var super godt, syndes nu hellere ikke af 2k  for 3 timer inkl Alt er dyrt.

Hun NYDER det virkelig og er super fræk.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
biker skrev, den ‎23‎-‎11‎-‎2016 at 13:26:

jamen smag og behag er jo forskellig, men husk her er der ikke hverken 10 eller 20 deltagere, max 6 deltagere tar hun med, så vi alle kan blive tømt mere end 1 gang og det bedste er - hun nyder det og kommer og sprøjter...så de 2000 for hele programmet incl. anal var fantastisk....

Fuldstændig korrekt.

Og hun er vist så pik syg og kørende i så højt et gear hende her, at hun rimeligvis må gå som en af de bedste. Det vist endda tillige med mulighed for ren pik i Else (uden kondom).

Jeg vil ikke afspore denne tråd, ved henvisning til andre. Blot sige, at jeg lige har deltaget i et arrangement hvor jeg fik "fisse nok" med 2 piger, til mindre end kr. 2.000,00 ...

Men held og lykke med det i hvert fald.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
salgshans skrev, den ‎23‎-‎11‎-‎2016 at 14:51:

Hello

Jeg tilslutter mig Biker, jeg var med sidste hun afholdt GB, og det var super godt, syndes nu hellere ikke af 2k  for 3 timer inkl Alt er dyrt.

Hun NYDER det virkelig og er super fræk.

 

 

 

Jamen så er der jo noget der tyder på, at hun er alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...