Hop til indhold
jomfru

Første gang og måske sidste

Recommended Posts

Hej forum vil skrive lidt om min første gang hos en thai massage

Efter skole besluttede jeg at prøve thai. Har længe kikket herinde og spekuleret over  om det skulle være nu. Og idag fik jeg taget. Liderlig var jeg ikk. Men da jeg er liderlig stortset hver dag havde jeg ikke tænkt at det skullr ikke blive et problem. Men.. Da jeg fandt nummeret og ringede lød jeg mere som en forskrækket gris der absolut ikk gad massage. Og der fandt jeg ud af hvad jeg har gjort

Det eneste jeg tænkte på, på vej derhen var ikke at ryste og hvordan jeg skulle formulere min sætning..

Fik banket på døre, men grinnende blev der sagt at der var en ringeklokke. Tog det med en påtaget smil. Alright. Første step overstået..

Med en lav stemme svaret jeg bodytobody. Kunne ikke skjule nervøsiteten.. Grinende trak de mig i et rum og jeg spurgte om jeg måtte låne toilet. Kikkede mig selv i spejlet, kold vand i hovedet. Og kold vanf i hovedet igen.. Var stadig ikke liderlig.. Og min penis var slap.. Tog skridtet videre og gik ind i rummet. Med slap penis, rystende ben og en hjerne der ikke lige var indstillet på at give signalere til kroppen, stod jeg akavet, nøgen og kikkede på den engelsk talende (køn var hun) thai. Vendte mig om, derefter masserede hun. Alt blev masseret og det var meget seksuelt. Nu burde man tro at min slappe penis burde stå lodret.. Men var slet ikke tilstede. Tør i halsen. Automatisk stønnede jeg og nervøsiteten var ved at faldne. Men heller ikke der var der liv. Prøvede ALT. Hun vendte mig og så at den var slap. Blev rød i hovedet. Ikke af nervøsiteten men af skam. Selv.pigen prøvede. Prøvede på gebrokken engelsk at undskylde. Det forstod hun heller ikk. Hun spurgte om sex (så dum som jeg er). Tænker at den nok skal komme. Hun sutter løs. Hun onanere den. Gnidere den op af hende klit. Og.tænk en gang. Heller ikke det kunne få den op at stå. kondomet bliver taget af og vi startede forfra. Til sidst opgiver vi. Hun siger at vi færdig og grinende kalder min penis for "snake". Hun går ud og jeg var den der var skredet

Rasende og 1400 kroner fattigere ( hvilket er noget virkelig lort), står jeg en oplevelse der kunne beskrives som et mareridt. Hvordan kan det være at man er liderlig hver time og så når.det endelig er så er man ikke? Vil gerne have hjælp hvis jeg skal besøge en næste måned..

Redigeret af jomfru
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels dig, men det er helt normalt, hvis man lægger for hårdt ud ;-) Måske skulle du prøve med lidt almindelig massage og en håndtrold hvis stemningen opstår, så bliver du stille og roligt mere tryg ved den slags besøg :-)

Hvem besøgte du? har du et link (er nysgerrig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

undskyld, men grinte hun af dig og kaldte din penis for snake ? hvad bilder hun sig ind ? Hvis alt det andet har været lige så useriøs oplevelse , mon ik din pik bare har fornemmet den useriøse og grinende stemning ? Det lyder som om at du kræver lidt mere omsorg og forspil, end du måske selv tror, hvilket er en ret normal ting at kræve før sex , så jeg ville nok også stejke hvis jeg var din pik. 

Helt enig . Op på hesten igen. Og tag til en pige du kan tale med. Ikke en der griner af dig og som ikke forstår hvad du siger ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt, du vil gøre dig selv en stor tjeneste, hvis du valgte at besøge en dansk pige, som du kan snakke med. Den ville nok være super godt at finde en, der er på herinde, og som gider at investere lidt tid i at skrive lidt med dig og forstå din situation. Hvis hele dit mindset er på, at nu skal du præstere, så kan jeg godt garantere, at du får lige den modsatte effekt. Problemet er, at nu har du haft en dårlig oplevelse, og den vil sidde i baghovedet næste gang. Hvis jeg var dig, ville jeg finde en gp herinde, som er aktiv i forummet og kigge lidt på hvilke kommentarer hun har skrevet. Virker hun sød, så skriv en privat besked til hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charmer61 skrev, for 8 timer siden:

Stakkels dig, men det er helt normalt, hvis man lægger for hårdt ud ;-) Måske skulle du prøve med lidt almindelig massage og en håndtrold hvis stemningen opstår, så bliver du stille og roligt mere tryg ved den slags besøg :-)

Hvem besøgte du? har du et link (er nysgerrig ;-)

Jeg besøgte Geng Kor Mssage i Ølby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 7 timer siden:

undskyld, men grinte hun af dig og kaldte din penis for snake ? hvad bilder hun sig ind ? Hvis alt det andet har været lige så useriøs oplevelse , mon ik din pik bare har fornemmet den useriøse og grinende stemning ? Det lyder som om at du kræver lidt mere omsorg og forspil, end du måske selv tror, hvilket er en ret normal ting at kræve før sex , så jeg ville nok også stejke hvis jeg var din pik. 

Helt enig . Op på hesten igen. Og tag til en pige du kan tale med. Ikke en der griner af dig og som ikke forstår hvad du siger ;) 

 

Tak for rådet. Tager det her som en lærestreg. Men den ligger nok i baghovedet hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jomfru, har du haft sex med en "almindelig" glædespige? For ellers var det måske noget at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 10 minutter siden:

Hej jomfru, har du haft sex med en "almindelig" glædespige? For ellers var det måske noget at prøve.

nej men vil gerne prøve. Skal bare øve min nervøsitet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke lige hvorfor den tråd med flest indlæg i, at det var den som blev stoppet, men dette er min første kommentar til @jomfru

Tag kontakt til en dansk GP og fortæl om din "oplevelse" med denne Thai GP, så hun kender til problemstillingen, det vil måske også give lidt ro hos dig selv, at du ved, at GP ved at "herren" kan drille.

Se anmeldelserne igennem herinde for det område du vil besøge og vælg ud fra din mave fornemmelse.

Har set at der er nogen GP som direkte skriver, at de er gode til nybegyndere / "Jomfruer" i dette univers.

Jeg tror nu nok, at jeg vil råde dig til, at spare op til en time, så er der tid til at kæle og small talk. ½ time forsvinder hurtigt og specielt hvis der er nervøsitet på, så er der smuttet 20 minutter inden nerverne er i ro, men det er selvfølgelig dig der skal tænke det igennem.

Der skal mod på drengen Jomfru, så op på, ja hvem du nu vælger af alle de dejlige GP som der er :-P

Selvfølgelig ok, at der ikke er to ens tråde :-)

 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Ved ikke lige hvorfor den tråd med flest indlæg i, at det var den som blev stoppet, men dette er min første kommentar til @jomfru

Tag kontakt til en dansk GP og fortæl om din "oplevelse" med denne Thai GP, så hun kender til problemstillingen, det vil måske også give lidt ro hos dig selv, at du ved, at GP ved at "herren" kan drille.

Se anmeldelserne igennem herinde for det område du vil besøge og vælg ud fra din mave fornemmelse.

Har set at der er nogen GP som direkte skriver, at de er gode til nybegyndere / "Jomfruer" i dette univers.

Jeg tror nu nok, at jeg vil råde dig til, at spare op til en time, så er der tid til at kæle og small talk. ½ time forsvinder hurtigt og specielt hvis der er nervøsitet på, så er der smuttet 20 minutter inden nerverne er i ro, men det er selvfølgelig dig der skal tænke det igennem.

Der skal mod på drengen Jomfru, så op på, ja hvem du nu vælger af alle de dejlige GP som der er :-P

 

 

 

Hej tak for svaret :) Der er en GP der har taget kontakt til mig og givet mig nogen råd. Tror jeg prøver hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, for 1 minut siden:

Hej tak for svaret :) Der er en GP der har taget kontakt til mig og givet mig nogen råd. Tror jeg prøver hende :)

Lyder rigtigt fornuftigt. Nyd det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Godt at høre at du stadig har modet. Håber at du får en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med runde nr. 2 - Håber virkelig det bedste for dig.

Jeg har efter hånden besøgt nogle piger, dog ikke lige så mange som mange andre bruger her inde.
Kan ikke forklare hvorfor, men ved nogle nye piger kan jeg godt blive lidt nervøs, og ved andre piger køre jeg den på "rutinen"

Virkelig mærkeligt, men min pointe er, du er ikke den eneste som kan/bliver nervøs når vi er ude og more os :-P

Som andre også har skrevet, så tror jeg på en sød dansk pige, er sagen for dig - så minimere du misforståelser osv.

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op og igang. Bliver selv ofte nervøs selvom jeg har nydt købesex i mere end ti år. Har dog aldrig oplevet at mini svigtede, derimod har han været så ivrig at hele ladningen gik under det franske. Find en GP på et etableret sted, forklar hende situationen (tro mig hun har oplevet det før) og nyd så en professionel behandling. De rigtig gode GPer giver dig al den omsorg du har brug for før de sender dig i kredsløb

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, den 10/5/2016 at 14:47:

nej men vil gerne prøve. Skal bare øve min nervøsitet 

Har du haft sex med nogen? Hvor gammel er du?

Generelt vil jeg fraråde dig, at du opsøger din seksuelle debut mod betaling, hvis det er situationen. Der skal stærke grunde til at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...